Foto's kleiner maken?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Mickymuis
Hound
Hound

Foto's kleiner maken?

Postby Mickymuis » 10 Jun 2009 20:54

Hey hey,

Ik snap hoe je foto's in je berichtje kan krijgen maar mij vraag is hoe je ze kleiner moet maken? ik gebruik photobucket en daar kun je ze wel resizen maar dan blijven ze ook zo 'klein' of je moet een kopie maken...
Kun je ze ook in je post zelf kleiner maken en als je er op klikt dat ze groot worden?
Euhm...ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel :blush:
Thanks in advance^^

Brenna-Ivy
Sabik
Sabik

Postby Brenna-Ivy » 10 Jun 2009 21:10

Als het goed is kun je foto's op BJD cafe zelf niet kleiner maken, maar in programma's als Photoshop (of Paint als je dat niet hebt) kun je foto's heel gemakkelijk kleiner maken.
Image
Wanting: Dollstown Oriental Skin body
Image

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 10 Jun 2009 23:01

Als je op photobucket resized worden de fotos waar je ze ook gepost hebt daar ook zo klein, kwam ik bij toeval vandaag achter. ^^

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 11 Jun 2009 09:09

Als je je foto's resized via een website zoals photobucket, is de kwaliteit wel slechter dan wanneer je het zelf doet via een teken programma. Zelf gebruik ik paint shop pro (een wat oudere versie), en raad dan ook een tekenprogramma (welke dan ook) aan voor het resizen van je foto's.
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 11 Jun 2009 09:44

Ik heb zelf bij photobucket nog geen verandering van kwaliteit opgemerkt bij het resizen maar ik ben het met velvet wel eens Painshoppro is beter geschikt hiervoor of een foto bewerkings programma die hebben de tools om een foto te verkleinen zonder kwaliteits verlies.

Mickymuis
Hound
Hound

Postby Mickymuis » 12 Jun 2009 23:44

Thanks!
moet ik toch maar een photoshop herinstaleren:P
(en m'n computer staat a zo vol xD)
;)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”