Dit is vooral een vraag aan degenen die gehoefde monthlies van Soom hebben.
Weet iemand van jullie heel toevallig of de been delen op andere bodies passen?
Chrom is nl gorgeous, maar ik heb weinig op met zijn hoofd en lichaam, dus probeer ik in een split te komen voor de benen :P
Alvast bedankt! ^^
SOOM MD Hooves/paws op andere bodies?
Moderator: Café Mods
-
justsomerain
- YoSD

SOOM MD Hooves/paws op andere bodies?
HOME: Brannen (DIM Galahad), Plumbob (FL Puki Pong), Nora (MNF Shushu), Nika (MNF Lishe), Liir (MNF Scar Breakaway)
saving for: Liir's body (A-line Muscular)
ALLONS-Y!
- Amber-kyou
- Moderator

Ik denk dat als je ze op een ander lichaam wilt plaatsen je eigenlijk ook de bovenbenen nodig hebt. De wolfsbenen van Chrom lijken hetzelfde mechanisme te hebben als de gehoefde benen van Beryl. De onderbenen hebben dus een extra part. Ze zijn daardoor wel lastig te poseren. Ik vind het echt een heel gedoe af en toe, vandaar dat ik mijn Beryl op dit moment al weer wat weekjes op haar mensen benen heb.
Vanaf het kniegewricht zijn Beryls gehoefde benen anders. De bovenbenen zijn dus hetzelfde als een normale super gem. Wil je de wolfspoten op een ander lichaam gebruikten, hebt eigenlijk ook de bovenbenen nodig om ze goed te laten passen. Ik denk namelijk dat het makkelijker is om de bovenbeengewricht passend te maken aan een ander lichaam dan het knie gewricht van de wolfspoten aan het kniegewricht van een ander lichaam.
Echter, je krijgt bij de bestelling van Chrom niet een extra stel bovenbenen waardoor je dus niet zo makkelijk aan een extra stel bovenbenen komt, want niemand zal die extra of over hebben.
Het overzetten van de benen is trouwens mogelijk en zo vreemd ziet het er niet uit. Ik heb Beryl gezien op DOA met de benen op een ander lichaam (ik geloof een luts lichaam).
Een normale supergem is 65 centimeter (met hoeven 69 cm) dus zou je wel een lichaam moeten hebben wat ongeveer 65 centimeter is, anders trek je het te veel uit verhouding.
Vanaf het kniegewricht zijn Beryls gehoefde benen anders. De bovenbenen zijn dus hetzelfde als een normale super gem. Wil je de wolfspoten op een ander lichaam gebruikten, hebt eigenlijk ook de bovenbenen nodig om ze goed te laten passen. Ik denk namelijk dat het makkelijker is om de bovenbeengewricht passend te maken aan een ander lichaam dan het knie gewricht van de wolfspoten aan het kniegewricht van een ander lichaam.
Echter, je krijgt bij de bestelling van Chrom niet een extra stel bovenbenen waardoor je dus niet zo makkelijk aan een extra stel bovenbenen komt, want niemand zal die extra of over hebben.
Het overzetten van de benen is trouwens mogelijk en zo vreemd ziet het er niet uit. Ik heb Beryl gezien op DOA met de benen op een ander lichaam (ik geloof een luts lichaam).
Een normale supergem is 65 centimeter (met hoeven 69 cm) dus zou je wel een lichaam moeten hebben wat ongeveer 65 centimeter is, anders trek je het te veel uit verhouding.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”