Vraagje over bestelling bij Think Pink

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Meratin
MSD
MSD

Vraagje over bestelling bij Think Pink

Postby Meratin » 25 Jun 2009 17:34

Het is vandaag de 25ste en als ik het goed begrepen heb worden de bestellingen nu bij Dollzone gezet. Eigenlijk zou ik toch wel graag willen weten of dat ik dan nog een mailtje krijg over hoe of wat...
Ik hoopte dus eigenlijk vandaag een mailtje te krijgen want dan weet ik ook zeker dat de betaling goed gegaan is....
Dus ehm, bij deze een oproep aan de mensen die een keer een pre-order doll hebben besteld bij Think Pink, want ik wil Think Pink zelf liever niet lastig vallen met mijn vragen omdat ze het waarschijnlijk al druk genoeg hebben...

Starálfur

Postby Starálfur » 25 Jun 2009 18:02

Jup, de bestellingen worden vandaag geplaatst als er genoeg dollzones zijn besteld. Volgens mij krijg je pas weer een berichtje als je doll bij hen binnen is, dat was bij mij wel zo (al is dat alweer meer dan een jaar geleden XD)
Succes met wachten!! :D

Meratin
MSD
MSD

Postby Meratin » 25 Jun 2009 18:18

Ok! hartstikke bedankt <3

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 26 Jun 2009 08:42

Wees gerust, de bestelling is gewoon door gegaan :)
Je zit er dus bij en het wachten kan beginnen!

Meratin
MSD
MSD

Postby Meratin » 26 Jun 2009 17:26

O, wat fijn om te horen! :dance:
Het was de eerste keer dat ik internet bankieren gebruikte en helemaal zelf besteld heb, vandaar ook de zenuwen ;)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”