Welke lijm om magneten vast te plakken ?

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

aeryn
MSD
MSD

Welke lijm om magneten vast te plakken ?

Postby aeryn » 06 Aug 2009 21:19

Hai even een vraagje, welke lijm gebruik je om magneten in de headcaps terug te plakken ? magneet op resin.
En welke lijm voor resin op resin te plakken ?
Aeryn
Carpe Diem

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 06 Aug 2009 21:43

je kan het beste seconde lijm gebruiken, maar dan moet je wel goed opletten dat de magneet er voor 100% met de juiste kant in zit en dus niet met 2 dezelfde polen naar elkaar toe.

dus:
+ met - is goed
+ met + is niet goed net als - met - ook niet goed is.

Succes, als de magneetjes eenmaal met de lijm erin zitten en ze zitten fout is het een helse klus om ze er weer uit te krijgen. Meestal gaat dit te koste van je magneet gaatje in de resin.

aeryn
MSD
MSD

Postby aeryn » 07 Aug 2009 17:59

je kan het beste seconde lijm gebruiken, maar dan moet je wel goed opletten dat de magneet er voor 100% met de juiste kant in zit en dus niet met 2 dezelfde polen naar elkaar toe.

dus:
+ met - is goed
+ met + is niet goed net als - met - ook niet goed is.

Succes, als de magneetjes eenmaal met de lijm erin zitten en ze zitten fout is het een helse klus om ze er weer uit te krijgen. Meestal gaat dit te koste van je magneet gaatje in de resin.
Bedankt Hexje Ga ik proberen, had al kontaktlijm gebruikt maar dat pel je er zo uit.
en van die polen, dat is een ramp moet in totaal 3 magneten lijmen dus dat wordt opletten !
Carpe Diem

Amber-kyou
Moderator
Moderator

Postby Amber-kyou » 10 Aug 2009 14:33

Mocht 't fout gaan.. ik heb op een of andere vreemde manier met een bestek mes (het mes waar je dus mee eet) de magneet er weer uit gekregen.. gewoon erop en weer eraf proberen te krijgen. bij mij raakde hij los.. maar dat kan mischien niet bij iedereen lukken.

Return to “Vragen en tips”