eigen bjd kleding maken
Moderator: Café Mods
- LisaLaponellie
- SD

eigen bjd kleding maken
Ik weet niet of het hier past maar mijn vraag is, ik wil eigen kleren maken voor mijn dolls maar de punt is ik kan niet zo goed over weg met naald en draad. Mijn moeder is ook niet zo goed in naaien dus is er een cursus ergens in veenendaal of iemand die daar woont mij kan helpen met eigen bjd kleding maken?
@ home:
DZ Yage (Yumi)
Ringdoll Ran style B (Daisuke)
Fairyland Boy Iden (Matt)
DZ Yage (Yumi)
Ringdoll Ran style B (Daisuke)
Fairyland Boy Iden (Matt)
ik woon wel niet in de buurt, maar vaak worden er van gemeentes uit verschillende cursussen gegeven en daar kan ook een naaicursus bij zitten.
Zo heb ik enkele jaren geleden een naaicursus gevolgd bij mij in de gemeente(mijn moeder kan het helemaal niet), dus het is zeker de moeite waard om uit te zoeken of dat bij jou in de gemeente ook cursussen gegeven worden.
Zo heb ik enkele jaren geleden een naaicursus gevolgd bij mij in de gemeente(mijn moeder kan het helemaal niet), dus het is zeker de moeite waard om uit te zoeken of dat bij jou in de gemeente ook cursussen gegeven worden.
- LisaLaponellie
- SD

Als je totaal nog niets van naaien afweet zou ik voorl niet met doll kleding beginnen. Maar eerst gewoon iets simpels maken voor jezelf, een rokje ofzo lekker simpel.
Ook kan je beginnen met oefenen met de naaimachine door een op een lapje stof met lijntjes of een blad papier waar lijntjes op staan, die kun je volgen met je naaimachine maar danwel zonder de draad. Zo kun je oefenen om recht te naaien zonder dat je draad verspilt.
Ook kan je beginnen met oefenen met de naaimachine door een op een lapje stof met lijntjes of een blad papier waar lijntjes op staan, die kun je volgen met je naaimachine maar danwel zonder de draad. Zo kun je oefenen om recht te naaien zonder dat je draad verspilt.
- LisaLaponellie
- SD

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”