Doll plaatsen
Moderator: Café Mods
ik persoonlijk vind kringloop winkels heerlijk. Ik heb er heksenketels in meerdere dollsizes gevonden. Ik heb voor mijn dolls kleding gevonden daar. En voor mijn 16 cm meisje een heel meubelsetje. Ik heb voor msd standaards gevonden. Rieten stoeltjes zie ik ook met regelmaat. Ze hebben niet altijd iets maar soms hebben ze dingen liggen die best goed te gebruiken zijn voor dolls.
Sinds ik een sloopgraag konijn heb, zitten mijn dolls niet meer in de woonkamer. Vroeger zaten er altijd een paar op het bureau naast mijn computer (tot ergenis van mijn vriend), maar nu zitten ze in een apparte kamer. Een deel zit in hun doos of carrier en een ander deel zit op stoelen en banken in een kast, want zoals al eerder is gezegd, te veel zonlicht is niet goed. Helemaal niet als er een paar French Resin dolls tussen zit. XD

De meeste meubels die ik heb komen van Dollmore. Een bank heb ik op een poppenbeurs gekocht.
Dan heb ik ook nog een poppenbed. Ook van Dollmore.

De meeste meubels die ik heb komen van Dollmore. Een bank heb ik op een poppenbeurs gekocht.
Dan heb ik ook nog een poppenbed. Ook van Dollmore.

www.dewdrops.nl <-- Voor tekenaars, schrijvers, fotografen en andere creatievelingen.
-
thefirstnl
- Hound

Tegenwoordig zitten mijn dolls in hun eigen kamer.
Fred (DZ Leo) in zijn boshut, met bed van hout, stoel en tafel van de Sunshine Family en een hokkertje (deustopper)
Golfin en Ena zaten eerst in een zelf bekleede poppen stoel naast de PC. Maar mijn oudste cavia werd er opeens bang voor, dus die twee vermaken zich boven nu op een bankje dat ik bij Think Pink gekocht heb.
Vloienmarkten en 2de handswinkels zjn echt aan te bevelen. Daar vind vaak erg leuke dingen.
Fred (DZ Leo) in zijn boshut, met bed van hout, stoel en tafel van de Sunshine Family en een hokkertje (deustopper)
Golfin en Ena zaten eerst in een zelf bekleede poppen stoel naast de PC. Maar mijn oudste cavia werd er opeens bang voor, dus die twee vermaken zich boven nu op een bankje dat ik bij Think Pink gekocht heb.
Vloienmarkten en 2de handswinkels zjn echt aan te bevelen. Daar vind vaak erg leuke dingen.
- LunarReverie
- Sabik

-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

ik heb mijn poppen (3 msd's) in me boekenkast op me boeken zitten., ik heb dus echt geen andere betere plaats... ja hun in de dozen doen, maar ik wil als ik wakker word ze kunnen zien en als ik thuis kom... dus ze zitten charmant gewoon op me boeken in me boekenkast.. staat opzich nog wel leuk :P
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)