Crobidoll wigs

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Roeleines
SD
SD

Crobidoll wigs

Postby Roeleines » 01 Nov 2009 14:00

Ik heb bij crobidoll een fantastische doll (nou ja... hoofd) gevonden, alleen nu heb ik een probleempje.

De pruik die gebruikt is voor de foto's is een 9-10 inch pruik, maar bij de maten staat dat hij 8-9 inch heeft.
Die pruik (dezelfde als op de foto's) wil ik erbij hebben, maar die is er niet in 8-9 inch. Nu vroeg ik me af of een 9-10 inch pruik ook past. :lost:

Link naar betreffende doll:
http://crobidolls.com/shop/step1.php?number=651

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 01 Nov 2009 14:53

Head size : 8.5 inch
Dus maat 9-10 zal groot uitvallen. Ik heb zelf ook een pruik liggen die net 1 maat te groot is voor me doll en bij de minste beweging valt die van zijn hoofd af.
Image

muisje
MSD
MSD

Postby muisje » 01 Nov 2009 15:34

To grote pruiken kan je een beetje innemen, maar mijn ervaring (en ook die van anderen, zie feedback voor Crobidoll op DoA) is dat ze wel eens de verkeerde maat pruik opsturen.

Je kan altijd aan hen vragen of ze misschien die ene pruik toch in de maat hebben die je wil, want de "stock" van de nationale en internationale website kan wel eens verschillen.
www.dewdrops.nl <-- Voor tekenaars, schrijvers, fotografen en andere creatievelingen.

Yera
Hound
Hound

Postby Yera » 01 Nov 2009 15:36

Ik weet uit de ervaringen van Stievel dat crobidoll een ongelovelijk lastige pruikenmaat hebben. Zijn doll heeft tijden een te grote gehad... (nog steeds geloof ik)

Ik geloof dat zijn hoofdje juist vrij klein was... ik zou het er persoonlijk dus niet op wagen...
(Maar ik zal hem nog even naar dit topic sturen)
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com

-All your MSD are belong to uss-

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 01 Nov 2009 16:50

Hmmm ik weet niet of het zal passen, dus erg veel kan ik niet helpen. Ik kan wel zeggen, dat VEEL crobi wigs een veel te lange pony hebben! Ik heb momenteel 3 crobiwigs, allen MSD dat wel, maar van 1 komt de pony tot mn jongen z'n neus! Ze tweede is ietsje te groot maar kon wat achterover geschoven worden en dan was het opgelost. En ook de derde had een te lange pony. Dus ik weet niet, maar ik denk dat als je een 9-10 inch wig zal nemen van daar, dat de pony dan pas echt lang zal zijn.. daarbij nog genomen dat hij er snel af zal vallen D:.
Finishing: 7 outfit, 3 wig, 5 shoes, 4 eyes, 1 face, 6 acc, 1 body, 2 cap/putty.

Roeleines
SD
SD

Postby Roeleines » 01 Nov 2009 17:28

Dankje voor jullie hulp. <3

Het risico zal ik dan maar niet nemen. D:
Best jammer, want dat soort wigs zijn niet te vinden in 8-9 inch maat. (8-9 is sowieso niet veel van te vinden.)

stievel
MSD
MSD

Postby stievel » 01 Nov 2009 20:57

nee inderaat.. dat is echt te groot zoals al hier aangegeven..
ik heb zelf een crobill met een 9-10 wig.. en is echt te groot.. ik kan zijnhoofd niet het kleinte beetje kantelen zonder dat hij wig afvalt...
(ik gebruik stekem soms zijn muts om hem op zijn plek te hoden) ..
ik zou dus echt gaan voor eeen 8-9
Image

At home; Ithiel ( D.o.D. Sha)

Roeleines
SD
SD

Postby Roeleines » 01 Nov 2009 21:01

Oké. =3

Met een gelukje vind ik ooit een goeie 8-9 wig. :cry:

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”