Maar ik brabbel te veel, ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat maken
Kleding voorkeur
Moderator: Café Mods
Hmm Wat meer middeleeuwse kledij. Tot nu toe heb ik alleen nog maar van die rococo achtige dingen gevonden. (ook leuk maar mijn schatie's zitten toch echt in de tijd van dorpjes en kastelen :P) En mischien iets van Xena- achtige kleding. You now van die krijgers kleding.
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.

@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)
Ga ik ook doen denk ik.
Heb net een vinylen jas gemaakt, waar ik nog even een gesp voor moet hebben. Die kan passen in de alternatieve stijl.
Ben bezig met Casual, wat dus al door hexje gezegd werdt.
En wilde wat jurken maken, die dan in de gala of historische stijl komen.
Dus op zich komt dat wel goed XD
Het probleem is ook, dat ik alles zo leuk vind om te maken lol!
Dus het maakt mij niet uit wat ik maak, alles vind ik leuk om te doen.
Dus dan is een commission shop misschien beter gepast.
Al valt dat al snel duurder uit dan premade....
Moet nog even aan de tekentafel zitten 8D
Heb net een vinylen jas gemaakt, waar ik nog even een gesp voor moet hebben. Die kan passen in de alternatieve stijl.
Ben bezig met Casual, wat dus al door hexje gezegd werdt.
En wilde wat jurken maken, die dan in de gala of historische stijl komen.
Dus op zich komt dat wel goed XD
Het probleem is ook, dat ik alles zo leuk vind om te maken lol!
Dus het maakt mij niet uit wat ik maak, alles vind ik leuk om te doen.
Dus dan is een commission shop misschien beter gepast.
Al valt dat al snel duurder uit dan premade....
Moet nog even aan de tekentafel zitten 8D
- Amber-kyou
- Moderator

Wat je ook kan doen is een commissie topic maken voor de ontwerpen die jij zelf hebt gemaakt. Maar dan in verschillende maten kleuren, lintjes, kantjes en andere dingen waaruit de klant kan kiezen.
Hierdoor stellen ze hun eigen unieke kledingstuk samen maar heb jij al het basis patroon en werk wijze. Dit is makkelijker voor jezelf want je moet niet bij iedere nieuwe commissie gaan tekenen en bedenken hoe je het gaat aanpakken.
Hierdoor stellen ze hun eigen unieke kledingstuk samen maar heb jij al het basis patroon en werk wijze. Dit is makkelijker voor jezelf want je moet niet bij iedere nieuwe commissie gaan tekenen en bedenken hoe je het gaat aanpakken.
Helemaal mee eens. Het doll ondergoed zit er vaak niet uit en mijn dames hebben behoefte aan mooie sexy lingerie...nu ja Beryl tenminste.écht sexy lingerie (hoe vreemd dit ook klinkt) vind je ook niet veel.
Verder heb ik een voorkeur voor mooi fantasy jurken en outfits etc etc ala Lord of the Rings of de jurken die ik zelf teken in mijn schilderijen. Maar ik denk dat als ik die laat commissieen ze een beetje onbetaalbaar worden...
Verder ben ik ook wel van de historische kleding. Verder stoere jurkjes voor Yosd. Dat is echt allemaal zooooo suikerzoet, ook leuk natuurlijk, maar van mijn mag het wel wat stoerder.
Casual, modern, dat is aan mijn dolls niet besteed.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Zoiets? XD Toevallig ben ik hier ook mee bezig. Aangezien mijn Chione ook alleen maar lingerie draagt. Of galajurken met weinig stof.
Ok *Zet het op de lijst*
Dat zou ik nou geweldig vinden om te maken
Maar dan zou ik voor jouw Beryl andere maten moeten hebben denk ik, of heeft zij vrijwel dezelfde maten als een SD?
- Amber-kyou
- Moderator

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”