Nieuwe berichten sinds laatste bezoek

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Nieuwe berichten sinds laatste bezoek

Postby tha_queen_of_chaos » 30 Nov 2009 06:00

Ik ben zo iemand die altijd op de: Nieuwe berichten sinds laatste bezoek' knop drukt, maar de laatste tijd, kan ik dan nog maar 1 bericht lezen voordat ik niks meer kan zien.
Hij geeft, na 1 topic gelezen te hebben, niet meer aan welke berichten nieuw zijn, zodat ik het halve forum af kan struinen (en goed onthouden wat ik al gelezen had en niet) zodat ik alles een beetje bij kan lezen.

Dit 'probleem' had hij eerder nog niet.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

GreyDays
Tiny
Tiny

Postby GreyDays » 30 Nov 2009 21:44

hey,
doet ie dit ook als je gewoon met het <- pijltje terug gaat en dan refreshed?
Bij mij doet ie dit namelijk helemaal niet.

Welke Browser gebruik je?
Misschien even kijken of er het zelfde gebeurt in een andere browser als testje.
[vooral firefox heeft de laatste tijd verschrikkelijke kuren met java,fora en wat andere kleine dingetjes die wel verschrikkelijk irritant kunnen zijn]

Hoop dat het voor even kort een oplossing bied
;3

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 01 Dec 2009 05:50

Heeft het zowel in firefox als explorer en ook op andere pc's.

Als ik terug ga en refresh zegt hij dat er geen nieuwe berichten zijn. Vandaar dat ik nu maar elke keer nieuwe schermpjes open om in ieder geval alles bij te lezen.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler

muisje
MSD
MSD

Postby muisje » 02 Dec 2009 11:26

Daar heb ik ook last van. Ook als ik bijvoorbeeld een subforum met nieuwe berichten in een nieuw tabblad open, in een ander tabblad een ander topic leest en dan in het nieuwe tabblad naar de nieuwste berichten van een topic wil gaan (dat oranje knopje). Dan krijg ik bericht dat er geen nieuwe berichten zijn sinds mijn laatste bezoek, terwijl er toch echt stond dat er nieuwe berichten waren. Ik heb gemerkt dat dit tijdsafhankelijk is. Als ik heel snel lees, krijg ik dit bericht niet.
www.dewdrops.nl <-- Voor tekenaars, schrijvers, fotografen en andere creatievelingen.

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 12 Jan 2010 06:46

Ik heb het probleem dus nog steeds.
Zodra ik 1 bericht gelezen heb, laat hij het hele forum als gelezen zien (ook in de normale forum index)
Zo kan ik dus niet meer zien wat nieuw is en niet, waardoor ik dus de helft niet lees.

Ik wil graag hier wat actiever worden, maar op deze manier motiveert het mij niet echt.
Kunnen mods of admins even kijken wat er mis is? Of dat ik een instelling moet veranderen.
Seishin- Soom MD Sphaler

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby *Kazuki* » 12 Jan 2010 08:55

Waar log je in? Want ik heb datzelfde probleem ook altijd als ik me inlog via het inlog buttontje. Bij mij werkt het wel als ik me inlog door op een van de subfora te klikken die enkel voor de leden zijn, dan krijg je namelijk ook een inlog schermpje. Ik hoop dat het werkt!
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.
Image
@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 12 Jan 2010 20:08

Ik sta gewoon automatisch ingelogd, maar ik zal dat even proberen.
Bedankt voor de tip.

Edit: inderdaad lijkt dat het probleem verholpen te hebben.
Thanks Kazuki!
Seishin- Soom MD Sphaler

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby *Kazuki* » 13 Jan 2010 16:59

Geen dank ;)
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.
Image
@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”