Hoofd (Buddy doll) + lichaam (Dollzone) = match?
Moderator: Café Mods
Hoofd (Buddy doll) + lichaam (Dollzone) = match?
Hallo daar ben ik weer ^^ K heb me topic gerecycled omdat dat beter is voor het milieu XD
Ik heb nu een tijdje gespaard en heb nu eindelijk genoeg geld om me allereerste doll te kopen. Alleen het probleem is... ik ben van gedachte verandert DX sorry mensen.
Ik ging, omdat k genoeg geld had, voor de laatste keer kijken naar alle merken op Think Pink!, om er achter te komen of ik zekerste weten Teo van Buddy doll ging kopen. Alleen dit keer ging ik niet alleen op Think Pink! kijken, maar ook op de daadwerkelijke sites van de merken zelf. Ik kwam er achter dat Buddy doll ook losse hoofden verkoopt en toen veranderde ik van gedachte. Ik wilde niet meer Teo, maar Raphael hebben van Buddy doll. En een ander lichaam. Want Buddy doll heeft mooie lichamen, maar voor mij zijn ze nog niet perfect ^^;. Die van Dollzone vind ik wel erg smexy =3
Dus hier is mijn idee.
Ik wil een los hoofd van Raphael van Buddy doll kopen (zie link) http://www.buddy-doll.com/shop/step1.php?number=811 en een lichaam van Dollzone (zie link) http://www.doll-zone.com/pro_detail.asp?id=422
Alleen twijfel ik of het wel gaat passen.
De beschrijving van het hoofd van Raphael zegt dat hij bedoelt is voor een 10 cm nek.
En de beschrijving van het lichaam van Dollzone zegt dat het lichaam een nek heeft van 11 cm. En de andere lichamen van Dollzone zouden misschien wel kunnen, maar die zijn te skinny voor mijn toekomstige doll.
Dus hier eindelijk me vraag XD
Denken jullie dat ze zullen passen op elkaar en moet ik het doen? Of moet k op zoek gaan naar een ander lichaam?
Ik heb nu een tijdje gespaard en heb nu eindelijk genoeg geld om me allereerste doll te kopen. Alleen het probleem is... ik ben van gedachte verandert DX sorry mensen.
Ik ging, omdat k genoeg geld had, voor de laatste keer kijken naar alle merken op Think Pink!, om er achter te komen of ik zekerste weten Teo van Buddy doll ging kopen. Alleen dit keer ging ik niet alleen op Think Pink! kijken, maar ook op de daadwerkelijke sites van de merken zelf. Ik kwam er achter dat Buddy doll ook losse hoofden verkoopt en toen veranderde ik van gedachte. Ik wilde niet meer Teo, maar Raphael hebben van Buddy doll. En een ander lichaam. Want Buddy doll heeft mooie lichamen, maar voor mij zijn ze nog niet perfect ^^;. Die van Dollzone vind ik wel erg smexy =3
Dus hier is mijn idee.
Ik wil een los hoofd van Raphael van Buddy doll kopen (zie link) http://www.buddy-doll.com/shop/step1.php?number=811 en een lichaam van Dollzone (zie link) http://www.doll-zone.com/pro_detail.asp?id=422
Alleen twijfel ik of het wel gaat passen.
De beschrijving van het hoofd van Raphael zegt dat hij bedoelt is voor een 10 cm nek.
En de beschrijving van het lichaam van Dollzone zegt dat het lichaam een nek heeft van 11 cm. En de andere lichamen van Dollzone zouden misschien wel kunnen, maar die zijn te skinny voor mijn toekomstige doll.
Dus hier eindelijk me vraag XD
Denken jullie dat ze zullen passen op elkaar en moet ik het doen? Of moet k op zoek gaan naar een ander lichaam?
Last edited by Xweetke on 11 Mar 2010 19:31, edited 1 time in total.
Life's a bitch... so get used to it!
Waiting for: /
Dreaming of: /
At Home: Kay - [Bjd Raphael Buddy Doll]
De onderstaande antwoorden zijn nog van me vorige vraag.
De antwoorden van ieder die geplaatst zijn na 11 Maart 2010 gaan over de huidige vraag.
De antwoorden van ieder die geplaatst zijn na 11 Maart 2010 gaan over de huidige vraag.
Last edited by Xweetke on 11 Mar 2010 19:31, edited 1 time in total.
-
BlackDragon
- Sabik

Ik weet niets over Teo zelf maar ik weet wel dat de lichamen van Buddy doll SOMS een beetje moeilijk te poseren zijn... al is dit heel gemakkelijk te verhelpen met restringen en hotglue sueden. (Er zijn een aantal mensen in nederland die dat doen... waaronder ThinkPink)
Daarbij hebben de mannen er minder last van dan de dames.
Daarbij hebben de mannen er minder last van dan de dames.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
Bedankt voor jullie reactie Blackdragon en Yera.
Ik zag meteen dat hij nieuw was. Want een paar weken hiervoor ging ik voor het eerst kijken en was hij er nog niet.
-__-' daar had ik eigenlijk meteen al over na moeten denk, stom van me DX
Inderdaad Blackdragon ze zijn zo ... rawr
Mmmh dat is wel een beetje minder dat ze minder goed poseren, maar ik ben een creatief persoon, ik denk wel dat ik daar uit kom bedankt Yera.
En wie weet merk ik er niets van XD het zal ten slotte me eerste doll zijn (a)
Ik zag meteen dat hij nieuw was. Want een paar weken hiervoor ging ik voor het eerst kijken en was hij er nog niet.
-__-' daar had ik eigenlijk meteen al over na moeten denk, stom van me DX
Inderdaad Blackdragon ze zijn zo ... rawr
Mmmh dat is wel een beetje minder dat ze minder goed poseren, maar ik ben een creatief persoon, ik denk wel dat ik daar uit kom bedankt Yera.
En wie weet merk ik er niets van XD het zal ten slotte me eerste doll zijn (a)
- LunarReverie
- Sabik

Echt waar? Oh super =3
Ik was eigelijk sowieso al van plan om hem bij jullie te bestellen want eh... ik ken geen andere plek waar ik het zou kunnen doen ^^;
PinkHazard, weet jij misschien nog meer dingetjes over Teo?
Ik was eigelijk sowieso al van plan om hem bij jullie te bestellen want eh... ik ken geen andere plek waar ik het zou kunnen doen ^^;
PinkHazard, weet jij misschien nog meer dingetjes over Teo?
Niemand meer info over Teo?
:(
Want ik begin nu te twijfelen DX
Teo is echt zo super mooi, maar Raphael lijkt ontzettend op hem (ook van Buddy doll) hij heeft alleen iets vollere lippen en waarschijnlijk schelen de grote van ogen maar iets van 0,001 milimeter of zo.
ze zijn... alle twee ontzettend mooi DX maar ik kan ze echt niet alle twee gaan kopen! Daarvoor lijken ze te veel op elkaar XD
:(
Want ik begin nu te twijfelen DX
Teo is echt zo super mooi, maar Raphael lijkt ontzettend op hem (ook van Buddy doll) hij heeft alleen iets vollere lippen en waarschijnlijk schelen de grote van ogen maar iets van 0,001 milimeter of zo.
ze zijn... alle twee ontzettend mooi DX maar ik kan ze echt niet alle twee gaan kopen! Daarvoor lijken ze te veel op elkaar XD
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

vraag je ook af wat voor uitstraling je graag wilt hebben.
De molds lijken op elkaar, maar inderdaad is het gezicht van Raphael wat zachter.
Je zou desnoods kunnen proberen een mock up te maken als je al weet wat voor soort haar en ogen je zou willen hebben.
De molds lijken op elkaar, maar inderdaad is het gezicht van Raphael wat zachter.
Je zou desnoods kunnen proberen een mock up te maken als je al weet wat voor soort haar en ogen je zou willen hebben.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Oh heeeel erg bedankt voor de snelle reacties
Ik zal goed kijken naar beide ^^
Alleen dat .. uh mock gedoe XD lol I r noob
Ik weet namelijk nog niet welk haar ik neem, want ik wil een blonde pruik gaan kopen en die zelf bij gaan knippen en verven. Alleen heb ik tot nu toe de juiste niet gevonden.
En ogen, die wil ik gewoon heel erg licht blauw hebben.
XD en natuurlijk ga ik nog geen doll kopen als ik twijfel, dat zou zonde zijn.
Ik zal goed kijken naar beide ^^
Alleen dat .. uh mock gedoe XD lol I r noob
Ik weet namelijk nog niet welk haar ik neem, want ik wil een blonde pruik gaan kopen en die zelf bij gaan knippen en verven. Alleen heb ik tot nu toe de juiste niet gevonden.
En ogen, die wil ik gewoon heel erg licht blauw hebben.
XD en natuurlijk ga ik nog geen doll kopen als ik twijfel, dat zou zonde zijn.
- Unknown User
- Hound

Zo ze zijn wel mooi zeg!! EN erg moeilijk kiezen tussen die twee.
Ik vind ze allebei echt super mooi alleen als ik zou moeten kiezen zou ik voor raphael gaan. Waarom??
Nou hij heeft een zachter gezicht. En mooie volle lippen ( heeft volle lippen fatish)
Maar je moet gewoon de doll kiezen die jij het mooiste vind. En waar jij het meeste mee kan. Je kan het hoofd ook op zijn karakter baseren. ALs het een beetje een badass wordt zou ik Teo nemen. Hij heeft al een hele sterke uitdrukking en als je meer voor het zachtere type gaat dan die andere.
Maarja het zijn allemaal maar tips
Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes met kiezen en anders koop je ze gewoon allebei hahahaha 
( zucht groeide geld maar aan bomen....)
Ik vind ze allebei echt super mooi alleen als ik zou moeten kiezen zou ik voor raphael gaan. Waarom??
Nou hij heeft een zachter gezicht. En mooie volle lippen ( heeft volle lippen fatish)
Maar je moet gewoon de doll kiezen die jij het mooiste vind. En waar jij het meeste mee kan. Je kan het hoofd ook op zijn karakter baseren. ALs het een beetje een badass wordt zou ik Teo nemen. Hij heeft al een hele sterke uitdrukking en als je meer voor het zachtere type gaat dan die andere.
Maarja het zijn allemaal maar tips
( zucht groeide geld maar aan bomen....)
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”