Er zijn zo verschrikkelijk veel wimpers op de markt.
Maar hoe kan je het beste bepalen welke wimpers het beste/mooiste zijn?
Wimpers
Moderator: Café Mods
Ik denk dat je het beste eerst een paar kritische vragen kan stellen aan jezelf:
1. Welke kleur wimpers wil ik.... past dit bij mijn doll (wat betreft faceup en haarkleur)?
2. Wil ik een vrouwelijke of mannelijke look voor mijn doll?
Voor vrouwelijk moet je gaan voor een vrij lange wimper, voor mannelijk juist een iets kortere
wanneer je wimper kort is aan het ene einde en lang aan het andere dan zal hij uiteindelijk erg vrouwelijk lijken
3. Wil ik volle of minder volle wimpers....
Volle wimpers kunnen al gauw erg vrouwelijk lijken, vooral wanneer ze lang zijn, het nadeel van minder volle wimpers echter is dat ze nogal fragiel kunnen worden en als er dan een haartje niet mooi is dan valt dat heel op.
4. wil ik natuurlijk lijkende wimpers of juist hele flashy wimpers?
lange wimpers kunnen al gauw op opplakwimpers lijken
Een afwijkende kleur van haar is.... tja.... afwijkend..
Teken ze desnoods even uit....
Daarna kun je neem ik aan gaan zoeken, en daarbij letten op prijs ofzo...
1. Welke kleur wimpers wil ik.... past dit bij mijn doll (wat betreft faceup en haarkleur)?
2. Wil ik een vrouwelijke of mannelijke look voor mijn doll?
Voor vrouwelijk moet je gaan voor een vrij lange wimper, voor mannelijk juist een iets kortere
wanneer je wimper kort is aan het ene einde en lang aan het andere dan zal hij uiteindelijk erg vrouwelijk lijken
3. Wil ik volle of minder volle wimpers....
Volle wimpers kunnen al gauw erg vrouwelijk lijken, vooral wanneer ze lang zijn, het nadeel van minder volle wimpers echter is dat ze nogal fragiel kunnen worden en als er dan een haartje niet mooi is dan valt dat heel op.
4. wil ik natuurlijk lijkende wimpers of juist hele flashy wimpers?
lange wimpers kunnen al gauw op opplakwimpers lijken
Een afwijkende kleur van haar is.... tja.... afwijkend..
Teken ze desnoods even uit....
Daarna kun je neem ik aan gaan zoeken, en daarbij letten op prijs ofzo...
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

TMar,
Dan plak je het wimpertje teveel naar binnen.
Ik plak meestal met het richeltje tegen de rand aan. Dan krult het wel naar buiten.
Het is beetje moeilijk uit te leggen.
Ik gebruik kinderlijm van de hema en duw de wimper met een sateprikker op zijn plek. Zo zitten mijn vingers niet onder, maar kan je er ook wat makkelijker bij.
Kinderlijm duurt iets langer om te drogen dus wel goed aan blijven drukken tot het droog is.
Ik plak meestal met het richeltje tegen de rand aan. Dan krult het wel naar buiten.
Ik gebruik kinderlijm van de hema en duw de wimper met een sateprikker op zijn plek. Zo zitten mijn vingers niet onder, maar kan je er ook wat makkelijker bij.
Kinderlijm duurt iets langer om te drogen dus wel goed aan blijven drukken tot het droog is.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Die lijm optie kan ik proberen. Wat betreft die rand, als ik ze op de oogkas plaats, hangen ze over het oog heen. Ze zitten nu op het randje in de opening en staan ze al veel mooier, al krullen ze dan naar beneden. Het probleem is gewoon dat het lijmrandje aan de verkeerde kant zit. Maar dit los ik binnenkort wel een keer op. Ze ziet er nu al erg mooi uitTMar,
Je moet niet het standaard lijmrandje gebruiken dat eraan zit om de wimper vast te zetten aan de verpakking. Gewoon met een beetje kinder knutsel lijm je eigen lijm randje creeren... en eerst de wimper een beetje in de juiste vorm buigen door hem over je vinger te doen.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
www.dolliverse.com