wachttijd voor een nieuwe doll
Moderator: Café Mods
wachttijd voor een nieuwe doll
Als je een nieuwe doll besteld, is het dan normaal dat de levertijd dan meer dan een half jaar is? Bij Volks zag ik net een mooie doll, en daar staat bij dat ze dan in augustus pas geleverd wordt. Aangezen je vooraf moet betalen vind ik dat een beetje eng.
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

dat is dan een pre-order denk ik en ja dan is het wel normaal,
maar geloof me volks is te vertrouwen. ze zijn niet voor niks de eerste bjd bedrijf ooit XD
het is natuurlijk eng ugh snap ik gerust hoor.
maar je moet zowiezo altijd vooraf betalen voordat je doll pas wordt gemaakt of verzonden wordt
maar geloof me volks is te vertrouwen. ze zijn niet voor niks de eerste bjd bedrijf ooit XD
het is natuurlijk eng ugh snap ik gerust hoor.
maar je moet zowiezo altijd vooraf betalen voordat je doll pas wordt gemaakt of verzonden wordt
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
-
Tinka Treasure
-
schoenveter
- SD16

Meestal is de tijd die op de website staat wel relevant. Maar je moet altijd nog wat extra tijd wachten vanwege het verzenden en de douane (dat kan ook erg lang duren)
En soms duurt het maken van de pop ook langer omdat de firma een achterstand heeft.
Een precieze tijd is er niet. Het is altijd maar een beetje gokken en hopen dat het niet te lang duurt. (Ik wacht nu 1,5 maand maar ik deed ook mee met een grouporder en dat duurt meestal wat langer, dus laat je daar niet door afschrikken)
En soms duurt het maken van de pop ook langer omdat de firma een achterstand heeft.
Een precieze tijd is er niet. Het is altijd maar een beetje gokken en hopen dat het niet te lang duurt. (Ik wacht nu 1,5 maand maar ik deed ook mee met een grouporder en dat duurt meestal wat langer, dus laat je daar niet door afschrikken)
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

het langste wat iemand heeft gewacht terwijl die de doll al hab bestelt en gewoon te bestellen val is iets van 3 maanden, preciepe als je je doll zo snel mogelijk wilt kun je het beste 2 maanden na de events zijn bestellen dan zijn de rustige periodes enzoo, dan zijn ze er ook eerder enzo 
At home:
-
AntennaGirl
- Hound

Ik weet niet welke pop van Volks het is? Volgens mij ligt het bij hen namenlijk eraan of het een limited is of niet. Als het een standaard model is schijnt et enorm lang te duren.
Maarja, dan heb je wel een pop van Volks...
Maarja, dan heb je wel een pop van Volks...
Luca|Mayu|Zes|Nadi|Dandelion
~ChibiKitsuneAntennaGirl- What on earth? XD There's a tiny dildo in your dolls head.
Normaal doe ik eind mei 2008 een groepsorder bij Volks.
Daar dat via een Nederlander is die in Japan woont en werkt, gaat die gewoon naar de Volkswinkel in zijn buurt en koopt daar wat wij bestellen. Wel zijn gewone MSD's dan als bouwpakket, maar komt alles vrij snel aan. Ik heb Kimiko ook zo besteld: goedkoper (minder belastingen en post & verpakking) en vrij snel aangekomen (nadat hij hetgeld op zijn eu-rekening had). 
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”