Doll meubels/accessoires

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Zou je interesse hebben in doll-size 'meubels'?

Ja, zeker wel!
22
96%
Nee, niet echt eigenlijk.
1
4%

Total votes: 23

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 05 May 2010 23:28

Vet cool!
Momenteel heb ik nog geen dolls, maar ik zou ook voor hystorische meubels gaan, victoriaans ed,, en doodskisten/sacrofagen, ed zijn ook heel cool! Gezien dat ik van plan ben idd minstends 1 Vampire te gaan hebben, lol
Ik zou dan ook liefst ong 1/3 hebben, voor SD en/of groter, de grootste pop waar ik mn ogen op heb laten vallen is namelijk 75 cm groot.
Veel succes met maken van alles, en uitzoeken van alles.
Wie weet koop ik in de toekomst mn meubels wel bij jullie.
*smiles*

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 05 May 2010 23:33

Dat zou mooi zijn ^^
Heel misschien hebben we de eerste doodskist af rond Dolliverse, maar dat is een grote misschien.
Anders in ieder geval de volgende. Dan zullen we ze daar ook showen uiteraard.

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 05 May 2010 23:35

Cool! Ik ben benieuwd, zoals je al gelezen heb ga ik naar de Dolliverse, dus wie weet. Ben echt benieuwd! Hoe lukt het met de andere meubels? Heb je al dingen af waarvan je zeker weet dat je die mee zult nemen naar de Dolliverse?

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 05 May 2010 23:43

Nee, ik niet. Dit is meer het project van mijn moeder en vader. Ik ben meer van het customizen van de dolls zelf. Face-up, kleding en haarstyling.
Al ben ik wel bezig met een bedje, met Dragonwings, misschien dat die mee gaat.

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 05 May 2010 23:52

Cool! Jij staat daar dus met n stand? Maak je al lang face-up's?
En mooie kleding maak je zeg,, (had net even gekeken bij je commision shop)
Echt mooi! En succes met het bedje dan! *smiles*

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 05 May 2010 23:58

Face-ups doe ik nu... 4 jaar XD maar commission werk nog niet zo lang. Ik heb het eerst alleen voor mijzelf en vrienden gedaan, totdat er te veel vraag kwam ernaar en het mij iets te veel ging kosten om het allemaal gratis te doen XD
Kleding doe ik al jaren, zeker 6 jaar. Maar dan voor mijzelf, en nu dus ook commissionwerk voor dolls.

Meubels daarentegen... niet XD Ik ben geen held met hout, dus ik ga in de leer bij mijn ouders zodat ik soms wat kan helpen.
Het bedje is qua hout al wel af, alleen moet de styling nog.

De kisten moeten even wachten, aangezien de gereedschappen even moeten worden aangepast ervoor. Dus nieuwe aanschaf ervoor ^^

En bedankt voor het compliment!

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 06 May 2010 00:10

Cool! Het lijkt mij ook erg cool om uiteindelijk zelf face-up's te kunnen doen, maar ben nu al bang er n puinhoop van te zullen gaan maken,, lol.
Bedoel je met kleding maken voor jezelf ook voor jouzelf, of alleen voor jouw dolls?
Hmm, ik ben ook niet de beste met hout hoor, alhoewel ik het wel leuk vind om te knutselen. Ik vind het wel heel leuk om dingen te bedenken en in n enthousiaste bui dingen te ontwerpen/schetsen. Ik kan redelijk goed ruimtelijke schetsen maken, plattegronden ed,,
Wel handig dat je ouders ook actief zijn in de Dolls-wereld, en ook dat ze handig zijn met hout ed,, zo heb je idd n mooie basis om het jezelf eigen te maken,, maar door jullie verschillende kwaliteiten heb je samen een mooi breed vlak ook van wat je kan aanbieden. Je mag van mij je ouders zeggen dat ik zeer benieuwd ben naar de meubels ed.
Welke dolls ben je van plan mee te nemen naar de Dolliverse?
Enne, ik heb nog wel even wat betreft die doodskisten hoor.. Eerst mn eerste doll maar zien te kopen en binnensmokkelen hier,, lol.

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 06 May 2010 00:17

Kleding voor mijzelf en mijn dolls. Tegenwoordig alleen nog maar voor mijn dolls eigenlijk XD *verwende krengen zijn het hier!*

Ik ben er ook zeker blij mee dat mijn ouders, voornamelijk mijn moeder, meedoet in de resin-verslaving. Dat maakt het makkelijker voor mij.
Daarbij is het zeker waar dat onze kwaliteiten verspreidt liggen en zo eigenlijk ieder vlak van de hobby wel te pakken valt. Styling, aankleding en ruimte inrichten voor hen wordt allemaal gedaan hier in huis ^^
Tijd dat we eens anderen erbij gaan helpen, niet dan ;)

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 06 May 2010 00:23

Tof dat jullie dat besloten hebben, anderen ermee te gaan helpen,, *grins* Die hulp ga ik straks zeer waarschijnlijk wel nodig hebben ook, lol.

SparksFall
Tiny
Tiny

Postby SparksFall » 06 May 2010 13:05

Ik ben zelf op zoek naar een kast. Dit kan een ladenbuffet zijn of een kledingkast met deuren. Ik heb poppen, sd formaat dus om het er realistisch uit te doen zien, moet dat dan wel redelijk groot zijn.

Ben benieuwd of je moeder er mee door gaat en of ze kan voldoen aan alle aanvragen! ;-)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”