Verschil white skin en normal skin color B&G, foto's gev

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

raafje
Hound
Hound

Verschil white skin en normal skin color B&G, foto's gev

Postby raafje » 17 May 2010 11:53

Ik wil vandaag B&G Morant bij Think Pink bestellen, nu ja in ieder geval voor de 25e, maar ik twijfel een beetje over de huidskleur.

Ik heb zelf een white skin Aurora en zag op Dolliverse dat het verschil met roomsoesjes B&G Aurora eigenlijk heel klein was, terwijl zij normal skin heeft. Dus ja ik twijfelde of mijn Aurora eigenlijk wel white skin is en toch niet normaal skin.

Ik heb zelf altijd gedacht dat Morant iets minder wit van huidskleur zou moeten zijn dan mijn Aurora. Het probleem is ook nog dat ik normaal gesproken niet echt dol ben op normal skin (echte white skin fan hierzo). Dus ja, ik twijfel.

Heeft er iemand foto's van white skin en normal skin B&G of kan iemand het verschil tonen tussen normal skin en white skin van B&G (liefst in dezelfde foto).
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 17 May 2010 12:29

In dit topic zie je 2 B&G hera's samen, hoewel ik er wel bij moet zeggen dat morrigan best vergeeld is, maar goed, 1 white skin en 1 normal skin, samen op de foto

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 18 May 2010 13:07

Dank je, maar volgens mij is er iets niet goed gegaan met linken naar het topic, want de link is er niet.

Heb je de topic titel? Dan zoek ik hem zelf even op.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Soesjeroomsoesje
MSD
MSD

Postby Soesjeroomsoesje » 18 May 2010 16:56

hey raaf!
zover ik weet zijn de normal skin types wel wat geler (niet vergeeld), tenminste mijn Aurora oogt veel geler dan een white skin type, dit verschil merk ik altijd als ik haar naast mijn chiron zet en die is echt wit! voor de jongens van B&G is het volgens mij wel hetzelfde dus het is maar net wat je wilt! ik had een oude foto van onze twee meiden en daar zag je wel groot verschil op! ik heb die foto's alleen niet meer binnen handbereik want die stonden op mijn moeders camera enn ik weet niet waar die gebleven is :oops:
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raven (Souldoll Chiron Human)
Raina (Souldoll Juana)

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 19 May 2010 21:32

duh, link kopieëren en plakken helpt ook: http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... highlight=

dit zou moeten helpen en t topic heet 'morrigan en hina'

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”