Geweldig! Vooral op die foto van voren met de kop tussen de twee poten ziet het er erg mooi en vooral ook erg schattig uit.
Met die ogen klopt inderdaad nog iets niet helemaal... Ik denk dat je de overgang tussen kop en neus wat te breed gemaakt hebt: Van de zijkant lijken de ogen wel op de goede plek te zitten, maar van voren niet omdat je dan te weinig oog ziet. Ik denk dat ze wat meer gekanteld moeten staan i.p.v. geheel aan de zijkant.
Ik bedoel dat je, van bovenaf gezien, de ooghoek aan de kant van de oren wat naar buiten brengt en die aan de kant van de neus wat naar binnen. Maar dan je haar misschien wel wat extra jukbeen geven bij die achterste ooghoek, en vooral ook wat van de zijkant van de neus afhalen, anders ziet het er vreemd uit.
Weet niet zeker of dat zo is, maar dat is wat ik van de foto's kan afleiden als je het vergelijkt met de foto van de jonge hondjes.
Laat vooral zien foto's wanneer je haar klaar hebt!

I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.