Molds kopen van volks

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Hexje
Hound
Hound

Molds kopen van volks

Postby Hexje » 10 Mar 2008 20:14

Hoi hoi, ik had eens een vraagje.
Ik wilde eens weten of je bij volks ook gewoon losse molds kon kopen zoals een SD F-05 of een MSD F-19.

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 10 Mar 2008 20:32

Hoi,
de FCS molds die je nu noemt zijn helaas alleen te bestellen in een Volks winkel en dan voor zover ik weet alleen als volledige pop (correct me if I'm wrong).

Het probleem van FCS is dat je een adres moet hebben in Amerika of Japan (afhankelijk van in welke Tenshi winkel je koopt) waar je de pop naar toe kan laten sturen als deze af is. Ze verzenden niet daarbuiten helaas.

AntennaGirl
Hound
Hound

Postby AntennaGirl » 10 Mar 2008 21:17

Je kunt het op DoA proberen, maar dat zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. En natuurlijk Yahoo!Japan.
Luca|Mayu|Zes|Nadi|Dandelion
AntennaGirl- What on earth? XD There's a tiny dildo in your dolls head.
~ChibiKitsune

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 11 Mar 2008 17:40

Yahoo!Japan? kan iemand mij de link geven? want die heb ik namelijk niet.
Op DoA heb ik al gekeken voor de mold die ik erg mooi vind maar kan er niets over vinden :(

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 11 Mar 2008 17:55

De link met alles wat ze van Super Dollfie hebben: http://list4.auctions.yahoo.co.jp/jp/20 ... 0jp&mode=1

Je moet daar wel kopen met een shopping service, want veel Japanners verzenden niet buiten Japan helaas.

Er staat op DOA ook een topic met links er naar toe (heb ik geleerd van ShuritigerH).
Ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.

AntennaGirl
Hound
Hound

Postby AntennaGirl » 11 Mar 2008 18:25

Luca|Mayu|Zes|Nadi|Dandelion
AntennaGirl- What on earth? XD There's a tiny dildo in your dolls head.
~ChibiKitsune

Fénicia
MSD
MSD

Postby Fénicia » 11 Mar 2008 18:40

Ik heb een vriend die in Japan (Hiroshima) woont en voor mij naar de Volks-winkel daar gaat. Daar ik volgende maand mijn volgende doll ga bestellen via hem, heb ik een groep-order opgestart. ;) (http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... .php?t=383)
Mischien kan het voor jou ook handig zijn. ;)

Aerthis
MSD
MSD

Postby Aerthis » 13 Mar 2008 16:15

Als je FCS dingen willen hebben moet je vaak een FCS doll bestellen.. als je geen adres in Japan/US hebt kan je ook gebruik maken van tussenpersonen.

Fenicia doet nu een order voor Volks en als dat te krot dag is dan heb je Riaria op Doa. Daar heb ik goede ervaringen mee.
At Home // Wanting:
Image Image // Image

allanieew
MSD
MSD

Postby allanieew » 13 Mar 2008 16:30

eigenlijk maar raar dat volks de losse hoofden eruit heeft gegooid vroeger (toen ik nog jong was etc ;)...) had volks de sleeping sisters head de oude f-08 en f-09 en nog een aantal hoofden gewoon in de losse verkoop en die verkochten best goed soms vind je er nog wel eens een op yahoo, maar dat is dan wel ook in de oude skin.

misschien ooit weer?

floor

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”