Heeft iemand van jullie ooit zelf zijn verf gemaakt om de BJD face up te doen?
Ik heb zelf wel eigen olie en tempera gemaakt met los pigment,
maar nooit pastel ofzo.
Bij verfmolen de Kat (zaandam) kun je pigmenten kopen en meerdere bedrijven in Nederland kopen bij hen in. Heeft iemand van jullie het wel eens geprobeerd.
En zo ja hoe was het resultaat?
ooit eigen verf gemaakt
Moderator: Café Mods
Ach ja, stom van me. (Dat hoorde ik te weten) Bindmiddel is natuurlijk erbij nodig. Maar ik heb er verder nooit mee gewerkt. Had er wel overwogen om het te kopen om epoxy mee te kleuren.
Met natte pastel is het wel aardige te verfen. het droogt ook een beetje poederig op, maar verder gaat het wel aardig als wat waterig verf (met hier en daar wat klontjes
)
Met natte pastel is het wel aardige te verfen. het droogt ook een beetje poederig op, maar verder gaat het wel aardig als wat waterig verf (met hier en daar wat klontjes
- Unknown User
- Hound

Ik maak regelmatig zelf verf 
Dit doe ik met pastel.
Ik gebruik dan wit als basis kleur en gooi hier dan een kleur doorheen. Ik heb ooit iets gekregen van een aardige meisje waarvoor ik de face up deed en dat is echt super spul. Het heet:
Jo sonja's Flow/ medium
Smooth Basecoating & line work. Het is ook vettig dus het haalt de klontjes eruit en het zorg ervoor dat het een mooie heldere kleur wordt
Dit doe ik met pastel.
Ik gebruik dan wit als basis kleur en gooi hier dan een kleur doorheen. Ik heb ooit iets gekregen van een aardige meisje waarvoor ik de face up deed en dat is echt super spul. Het heet:
Jo sonja's Flow/ medium
Smooth Basecoating & line work. Het is ook vettig dus het haalt de klontjes eruit en het zorg ervoor dat het een mooie heldere kleur wordt
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
- Unknown User
- Hound

Hmm.. goede vraag...
Ik denk dat ze het bij thinkpink gekocht heeft want ze zei dat ze bij thinkpink al haar face up spulletjes gekocht had..
Maar ik zal het nog ff voor je na vragen
Ik denk dat ze het bij thinkpink gekocht heeft want ze zei dat ze bij thinkpink al haar face up spulletjes gekocht had..
Maar ik zal het nog ff voor je na vragen
Benji (Soom Dia boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
- Unknown User
- Hound