Goede morgen allemaal,
Niet te geloven maar mijn man kwam met een geweldig idee om onzichtbare sluitingen te maken voor (handgemaakte) BJD kleding.
Ik heb namelijk nog een heleboel mini schijf magneetjes die je makkelijk in stof verwerken kan, natuurlijk zal je dit wel even met de hand moeten dicht stikken anders trekt de naaimachine het schijfmagneetje aan.
Als je dit dan aan beide kanten van de te worden sluiting doet kan je de sluiting doormiddel van de magneetjes dicht doen.
Helemaal geweldig, ga dit zeker een keertje proberen.
Fijne dag allemaal en hopelijk hebben jullie wat aan deze tip !!!
Sluitingen voor (handgemaakte) BJD kleding
Moderator: Café Mods
Sluitingen voor (handgemaakte) BJD kleding
Met vriendelijke groet,
B-Joind
B-Joind
Voor kleine formaten kan dit idd handig zijn. Maar voor bv SD's vind ik echte sluitingen, op verhouding, leuker.
Bedenk ook dat dolls meestal magneten in het hoofd hebben zitten om de headcap op z'n plaats te houden, of voor hoorns en dergelijke. Maar zolang die elkaar niet beïnvloeden, is er weinig aan de hand.
Bedenk ook dat dolls meestal magneten in het hoofd hebben zitten om de headcap op z'n plaats te houden, of voor hoorns en dergelijke. Maar zolang die elkaar niet beïnvloeden, is er weinig aan de hand.
Daar heb je helemaal gelijk in, het is ook idd voor maximaal yo-sd formaat.
En ook niet voor alles, en natuurlijk kan je iets sluiten met magneten en er wel knoopjes op naaien zodat het toch lijkt of het dicht zit met een knoopje of ritsje.
Kan me idd voorstellen dat het voor de grotere maten BJD wel leuker is om een echte sluiting te maken.
Fijne avond
En ook niet voor alles, en natuurlijk kan je iets sluiten met magneten en er wel knoopjes op naaien zodat het toch lijkt of het dicht zit met een knoopje of ritsje.
Kan me idd voorstellen dat het voor de grotere maten BJD wel leuker is om een echte sluiting te maken.
Fijne avond
Met vriendelijke groet,
B-Joind
B-Joind