Soom Event....?!?!

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

busybee
YoSD
YoSD

Soom Event....?!?!

Postby busybee » 28 Sep 2010 18:11

Misschien een hele stomme vraag, maar weet iemand of Soom aan events doet (buiten de MD's om)??

Ik wil nl graag n super Gem bestellen, maar zou t jammer vinden als er een dezer weken bijvoorbeeld een Christmas Event komt. Dan wacht ik liever even, tenzij ze niet aan events doen, dan is hij zo besteld :dance:

Bedankt alvast voor het lezen en reageren.
@ home : Tiny (Souldoll)
Bonnie (Fairyland)
Woosoo (Fairyland (zucht))
Bisou (Boy) (Fairyland

Incoming: Calla (D.O.T Dream of Doll)

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 28 Sep 2010 18:16

heel soms zijn er 'events' van kleertjes ofzo, maar nooit echt een echte Soom-event. Dus geen parts, of wat dan ook.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Ezzora
SD
SD

Postby Ezzora » 28 Sep 2010 20:55

soom heeft wel een aantal keren speciale kit offers gedaan, dan kon je een doll kopen zonder faceup en nog niet gestringed, en dan was die kit dus goedkoper dan een standaard doll

maar ik geloof dat ze dat niet meer gingen doen helaas
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."

busybee
YoSD
YoSD

Postby busybee » 29 Sep 2010 12:33

Thanks voor de reacties...

Hij is bestld. Vraag niet hoe :leave: Had de bestelling gedaan, betaald via paypal en wilde mijn order status bekijken, want blijkt mijn account weg AAAAHHHHHH!!!!!!!
Dus ik gisteravond mailtjes gestuurd, vanochtend geen reactie, dus ik maar gebeld naar Soom. Ze blijken mijn betaling te hebben ontvangen en mijn order nummer was bij hun bekend en klopte gelukkig allemaal. Heb dat zojuist bevestigd gekregen in de mail en verwacht wordt dat hij voor 21 oktober al verzonden gaat worden.

Pfffff opluchting.....
@ home : Tiny (Souldoll)
Bonnie (Fairyland)
Woosoo (Fairyland (zucht))
Bisou (Boy) (Fairyland

Incoming: Calla (D.O.T Dream of Doll)

Rooziej
SD13
SD13

Postby Rooziej » 30 Sep 2010 21:00

zal een leuke telefoon rekening worden deze maand :p gelukkig is het nu geregeld en heb je een datum gekregen wanneer hij al verzonden zal zijn ^^
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”