DHL en douane

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

TMar
SD16
SD16

DHL en douane

Postby TMar » 26 Dec 2010 21:07

Hoihoi,

Nu weet ik dat DHL in principe de douane kosten snel afhandelt zolang er duidelijke informatie op staat wat ze gelijk kunnen verwerken.

Nu had ik gevraagd gewoon de waarde, verzendkosten en item categorie erop te vermelden.

Nu wil de company er als waarde $35,- en als item resin doll op zetten.

Nu vraag ik me af of ze moeilijk gaan doen als er 'resin doll' op staat vermeld.

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 26 Dec 2010 22:33

Ik verwacht niet dat er problemen zijn met Resin Doll.
Resin is een veelvoorkomend engels woord wat Kunsthars betekend. En je hebt ook Resin Doll's die niet heel duur zijn zoals de onze :P
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

TMar
SD16
SD16

Postby TMar » 26 Dec 2010 22:38

Okay, ik heb aan de andere kant wel zoiets van, de zending is verzekerd voor het bedrag dat erop staat. Maar de kans dat er wat mis gaat is met tracking in ieder geval klein omdat men weet waar men moet zoeken als de tracking ergens ophoudt.

En in het ergste geval overleg ik gewoon de paypal rekening, doe ik niet moeilijk over.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”