Btw, ik weet niet of je Star Trek kent, maar je kan altijd voor een Betazoid style wedding gaan
The Proposal
Moderator: Café Mods
-
Proserpine
- *Puppetmaster*

Thanks all! Mja D is nu niet bepaald geroemd om zijn gevoel voor romantiek
Dus squeelende vrouwmens owners + een spontaan aanzoek is niet helemaal zijn ding ^^
Brig en ik zijn nog druk bezig met de voorbereidingen, ringen, kleding, props, locatie etc bijeen te zoeken, vakantie komt er ook nog aan, maar we hebben er superveel zin in!
@ T-Mar; LOL! Haha ik denk dat Kameron zich daar nog wel in kan vinden maar Ryuu? en dan nog de gasten, hahaha zie het al voor me
Brig en ik zijn nog druk bezig met de voorbereidingen, ringen, kleding, props, locatie etc bijeen te zoeken, vakantie komt er ook nog aan, maar we hebben er superveel zin in!
@ T-Mar; LOL! Haha ik denk dat Kameron zich daar nog wel in kan vinden maar Ryuu? en dan nog de gasten, hahaha zie het al voor me
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Lol. Ryuu zal het niet te veel uitmaken. Maar krijg al spontaan medelijden met Bill. Kira zal nooit toestaan dat Akari naakt voor andere verschijnt. Nee ik houd het wel bij mooie kleren maken. me huis puilt over qua stoffen (minimaal 15 bananendozen vol) dus er is geen reden die me weerhoud mooie outfits te maken.