Manicure gedaan

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

Esmee
SD
SD

Manicure gedaan

Postby Esmee » 09 Jun 2012 16:03

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2115_n.jpg

Wat vinden jullie ervan ? want ik zit eraan te denken om een shopje hiervoor te openen en is er intresse daarvoor ? <3
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 09 Jun 2012 16:09

Ik weet niet of het nuttig is om een shopje te openen voor iets wat iedereen heel makkelijk zelf kan doen.
De foto is slechte kwaliteit, dus ik kan het niet in detail zien, maar de linker ziet er erg slordig uit en het ziet er niet naar uit dat je meer dan 1 kleur hebt gebruikt.
Sorry maar ik denk niet dat er iemand is die verzendkosten + kosten voor het werk gaat betalen hiervoor.
Image

SchwarzStein
YoSD
YoSD

Postby SchwarzStein » 09 Jun 2012 21:09

Nu nog niet in ieder geval maar als je even doorgaat met oefenen met nagellak precies aan brengen, misschien wat kleuren erbij, stipjes streepjes zoals ik hier bijv. heb gedaan http://farm5.static.flickr.com/4140/489 ... f632_z.jpg
French manicure lijkt me ook wel een pre om te kunnen wil je een nagellakshop kunnen openen

Dus mijn tip. Oefen nog wat verder, probeer goed en divers werk te leveren en zorg dat je goede foto's hebt van hetgeen wat je doet. :) en misschien kan je dan wel een shop openen, als er vraag naar is ;)
Home: Lilian +Zaoll Luv+, Tea +LTF Ante+, Bathory +AIL Aya+, Mare +Unoa Lusis+

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 10 Jun 2012 11:51

Over het algemeen worden manicure's gedaan door face-up artists. Om alleen manicures te doen lijkt mee een beetje 'halve handel'. Het verzenden is vrij duur en aangezien het inderdaad makkelijk zelf te doen is worden de kosten ervan erg hoog.
Verzenden heen en terug is al 16 euro.
Wat ik heb gemerkt als artist is dat mensen hun hoofdje en handen opsturen voor een 'full customization' zeg maar.
Misschien dat er wel mensen zijn die het ervoor over hebben hoor, 20 euro voor een manicure.
Maar persoonlijk zou ik dat niet doen.

Als verdere feedback op het werk;
De foto is inderdaad onduidelijk dus moeilijk te beoordelen. Maar ik zie uitschieters over de nagelrand wat niet netjes toont. Het is eigenlijk geen manicure, alleen een nagellakje erop wat naar mijns inziens niet voldoende is voor een shop voorbeeld.
Probeer er ook een handblushing bij te doen en zoals hierboven al gemeld staat werken met meer kleurtjes zoals een french manicure of kleuroverlopen enzovoorts.
Wees creatief!
Als je echt alleen manicure's wil doen als commissions zou ik zeggen nog even verder te oefenen op meer unieke en hele nette voorbeelden ;)
My two cents, succes ermee ^^

Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”