Resinsoul Ya/Mei
Moderator: Café Mods
-
Himegyarudoll
- MSD

Resinsoul Ya/Mei
Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte doll
haha . En steeds lijk ik weer uit te komen bij Resinsoul Ya, dat is Mei als mens. Mijn probleem is echter dat er niet zo veel informatie over haar te vinden is. Ik heb wel gehoord dat ze heel slap is en dat ze gerestringingt moet worden. Weet iemand hier meer over? En zijn er mensen met info over haar double jointed lichaam want daar vind ik echt niks over.
double jointed resinsoul lichamen zijn niet perse beter. ik heb zelf een rs jongentje en hij poseerd niet als een van de beste... maar dit kan bij rs verholpen worden door sterk elastiek en wires (ijzerdraad) door de armen en benen. Ook kun je haar laten sueden.
Ik hoop dat dit helpt, als je haar echt mooi vind zijn er genoeg opties.
Ik hoop dat dit helpt, als je haar echt mooi vind zijn er genoeg opties.
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha
-
thefirstnl
- Hound

Ik heb er ook een.
Zij is ge-sueded en ik restring haar regelmatig, maar zij slaat toch met haar armen om m'n neus. Dus wiren is denk ik wel geen overbodige luxe.
En de elleboogjoints verdraaien dus ook erg snel.
Verder vind ik haar wel goed poseren en zij blijft ook gewoon staan. Ook op het paard zit zij goed.
Zij is ge-sueded en ik restring haar regelmatig, maar zij slaat toch met haar armen om m'n neus. Dus wiren is denk ik wel geen overbodige luxe.
En de elleboogjoints verdraaien dus ook erg snel.
Verder vind ik haar wel goed poseren en zij blijft ook gewoon staan. Ook op het paard zit zij goed.
-
miss.a.sparrow
- MSD

ik heb er ook een en poseren is niet echt haar ding, maar ik vind het lichaam wel erg mooi en licht, en staan is opzich geen probleem, alleen die elleboogjes doen af en toe echt aparte dingen waardoor ik haar niet zo goed durf te poseren, maar dat ligt meer aan mij dan de doll 
not all treasure is gold and silver.
Ik heb zelf een RS mei single joint.
Ze is erg floppy in dr benen, maar mijn ervaring is dat ze ook al is ze zo floppy ze erg goed poseerd! Ze kan echt overal staan! en haar armen ( ook al zijn ze enkel jointed) kunnen ook alle posities aan.
Ze is wel gesued, maar geen wires of wat dan ook.
Ze is erg floppy in dr benen, maar mijn ervaring is dat ze ook al is ze zo floppy ze erg goed poseerd! Ze kan echt overal staan! en haar armen ( ook al zijn ze enkel jointed) kunnen ook alle posities aan.
Ze is wel gesued, maar geen wires of wat dan ook.
~Time for tea and Muffins~
-
Himegyarudoll
- MSD

-
Lady.Arachnia
- SD