Hoi,
Ik wist niet zeker of dit hier hoorde maar hoop dat het goed staat.
Ik heb een probleem met het lichaam van minifee.
Nouja probleem is een groot woord.
Ik heb het gevoel dat het lichaam van haar veel te strak gespannen staat.
Het enige wat ze kan is zitten(gewoon zitten) of helemaal rechtop staan.
Nou weet ik van A-line lichamen dat ze veel meer moeten kunnen.
Ook heb ik nog steeds het probleem dat het lijkt alsof haar ene been langer dan het ander.
Nou zijn dit volgens mij wel dingen die vaak voorkomen bij minifee's. tenminste ik hoor het meer.
Of doe ik nu gewoon wat fout?
Dus heb ik een paar vragen.
1. kan ik haar restringen met haar eigen elastieken of moet ik nieuwe elastieken voor haar kopen.
2. Hoe bepaal je nou eigenlijk hoe strak die elastieken moeten?
3. Iemand nog tips voor het restringen zelf?
Sorry voor de vragen maar hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb nooit eerder gerestringt.
Minifee restringen
Moderator: Café Mods
1) Als je er echt zeker van bent dat het elastiek te strak is, kan je beter nieuw elastiek kopen. Vaak is het elastien na de knoop kort geknipt, of krijg je de knoop er zowieso niet uit.
2) De elastiek-strakte is voor iedereen anders, ik ben bijvoorbeeld gek op super strak. Maar wat je kan doen is het elastiek duppelvouwen, en dan nog eens dubbel. Dan heb je het deel voet-hoofd. En dan op eigen smaak wat uittrekken voor de lengte voet-hoofd. Zo bepaal je de sterkte en de lengte van je elastiek. Knoopje in de losse uiteindes, klaar.
(lastig uit te leggen)
3) Kijk goed hoe een minifee in elkaar zit. En als je geel restringtangen hebt, gebruik potloden en ijzerdraad/stevig touw.
2) De elastiek-strakte is voor iedereen anders, ik ben bijvoorbeeld gek op super strak. Maar wat je kan doen is het elastiek duppelvouwen, en dan nog eens dubbel. Dan heb je het deel voet-hoofd. En dan op eigen smaak wat uittrekken voor de lengte voet-hoofd. Zo bepaal je de sterkte en de lengte van je elastiek. Knoopje in de losse uiteindes, klaar.
(lastig uit te leggen)
3) Kijk goed hoe een minifee in elkaar zit. En als je geel restringtangen hebt, gebruik potloden en ijzerdraad/stevig touw.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”