Hallo allemaal,
ik heb zojuist mijn eerste doll ontvangen maar mischien een stomme vraag maar ik krijg mijn hoofdje niet los het gaat om dollzone shoyo .
Ik krijg haar cap er niet af lijkt wel of het vast zit?
ik heb al op tutorials gekeken maar nergens een capje dat vast zit
help shoyo hoofdje
Moderator: Café Mods
- yasmina-chan
- SD13

help shoyo hoofdje
@ Home: to many dolls to write here
- yasmina-chan
- SD13

- devilishxlianneke
- SD16

vreemd mijn dollzone dolls hebben enkel magneetjes waarmee de cap los moet...
Krijg je hem helemaal niet van zijn plek af? Misschien hebben ze teveel lijm gebruikt voor de magneetjes??? Hele stomme opmerking misschien, maar zou kunnen?
Of krijg je hem wel een beetje van zijn plek af? Ik weet toevallig dat mijn zusje een dream of doll heeft, daarbij zit de S haak vast aan de cap in een soort gaatje. Dat is echt hell, dan moet je eerst de cap zo ver mogelijk eraf halen zodat je de S haak uit dat gaatje kan gaan peuteren
Krijg je hem helemaal niet van zijn plek af? Misschien hebben ze teveel lijm gebruikt voor de magneetjes??? Hele stomme opmerking misschien, maar zou kunnen?
Of krijg je hem wel een beetje van zijn plek af? Ik weet toevallig dat mijn zusje een dream of doll heeft, daarbij zit de S haak vast aan de cap in een soort gaatje. Dat is echt hell, dan moet je eerst de cap zo ver mogelijk eraf halen zodat je de S haak uit dat gaatje kan gaan peuteren
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.
Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)
Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)
- yasmina-chan
- SD13

s haak
idd de shaak zat vast aan de cap pfoeh en dat bij mijn eerste doll het is gelukt
maar idd lastig en het is echt puur voor de cap hoop dat het eropzetten beter gaat.
ja ik heb het met een veter omhoog getrokken de s haak en de kap er tussenuit gepriegelt ging ook wel
maar k ben er dus uit
maar idd lastig en het is echt puur voor de cap hoop dat het eropzetten beter gaat.
ja ik heb het met een veter omhoog getrokken de s haak en de kap er tussenuit gepriegelt ging ook wel
maar k ben er dus uit
@ Home: to many dolls to write here
- devilishxlianneke
- SD16

- yasmina-chan
- SD13