Iemand interesse?

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

Draiki
SD13
SD13

Iemand interesse?

Postby Draiki » 05 Sep 2012 16:09

Ik ben de laatste tijd weer bezig met bjd's en ik merk dat ik het heerlijk vind om weer zo creatief bezig te zijn. Nu ben ik vooral erg vooruit gegaan op mijn face-ups. En aangezien ik een zakcentje nodig heb, vroeg ik me af of iemand interesse zou hebben in een face-up van mij en wat je er voor zal willen betalen?

Voorbeelden:

Image
New face-ups by Draikii, on Flickr

Image
New face-ups by Draikii, on Flickr

Image
Kitsune face-up. by Draikii, on Flickr

Image
Lati hearts. by Draikii, on Flickr

Ook kritiek is welkom! Ik leer graag bij. Bedankt alvast voor de reacties.

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 05 Sep 2012 16:23

Je kan beter eerst bij jezelf nagaan of JIJ zou betalen voor een face up van deze kwaliteit ongeacht wie hem gemaakt heeft. Als dit niet het geval is voor jou zou ik persoonlijk niet aanraden om een shopje te openen. Je moet 100% achter je eigen werk kunnen staan om het vervolgens te verkopen zullen we maar zeggen.

Waarschijnlijk zullen binnen nederland veel mensen al dolls hebben met een face up of willen dit zelf gaan proberen. Hierdoor wordt de markt van potentiele klanten heel erg beperkt. Wel kun je internationaal werken of enkel EU gericht via DoA. Maar ook hier is de kans groot dat je "opvalt" heel erg klein.

Ik zeg dit niet om je te ontmoedigen maar dit is gewoon de realiteit...

De prijzen kun je het beste zelf bepalen, kijk naar andere commissie topics om prijzen te vergelijken met de kwaliteit dat de artist heeft. Dit geeft je een goed zicht op prijs kwaliteit verhouding. Ik vind dit erg fijn om op DoA te doen, daar heb je een ruime selectie artiesten die zowel in hoge als lage prijsklasses zitten.

Kortom, als een random artist deze kwaliteit op jou doll maakt en het is naar jou verwachting perfect, dan zou ik er voor gaan en een shop openen.
Het is en blijft een gok of je klanten binnen haalt of niet.

In ieder geval succes!

vejitadmc
Tiny
Tiny

Postby vejitadmc » 05 Sep 2012 19:17

Wow, je faceups zijn echt heel erg mooi! (vooral de bovenste)

Heel erg veel succes met je shopje!

Shirelae
MSD
MSD

Postby Shirelae » 06 Sep 2012 01:04

De eerste twee vind ik mooi. Begin gewoon klein en verhoog de prijs als je nog meer verbetert.
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).

yasmina-chan
SD13
SD13

Postby yasmina-chan » 06 Sep 2012 12:00

Ik zou het doen ! En een goede openingsaktie maken ofzo . Wat je ervoor kan vragen is lastig maar binnenkort ga ik beginnen met mijn lay away van Angell studio Amy en ik zou het geweldig vinden als jij haar wil doen. Ga na wat je een klant wil bieden en wat jou service is ik wil je best helpen ik doe namelijk handel. Groetjes yaz
@ Home: to many dolls to write here

Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”