Ik zal proberen je goede kritiek te geven, maar vat het alsjeblieft wel op als aardig bedoeld ^_^
* wenkbrauwen: mooie, redelijk natuurlijke vorm. Op het eerste gezicht lijkt de linker iets voller aan de binnenkant dan de rechter. Voor zover ik kan zien heb je individuele haartes geschilderd, dat geeft een mooi resultaat.
* ogen: de eyeliner (zwart) mag nog wel in een iets strakkere lijn aan de onderkant van het oog. Je kunt dit bereiken door je penseel een beetje dwars op de oogrand te zetten en dan rustig van de ene naar de andere kant te trekken.
De oogschaduw met verf is redelijk hard om te zien en voelt niet heel natuurlijk aan, waarschijnlijk door iets te dikke verf. Ik zou zelf airbrush of pastel aantraden hiervoor, maar misschien dat heel erg verdunde verf ook zou kunnen werken.
* lippen: de blushing ziit er zo te zien netjes op. Om de lippen iets levendiger te rkijgen, zou je ook verschillende tinten pastel over elkaar heen kunnen doen, desnoods op verschillende lagen sealer.
* overall: de zwarte eyeliner bij de lichtbruine wenkbrauwen komt voor mij een beetje hard over, mijn aandacht wordt direct naar de ogen getrokken. Dat is uiteraard meer smaak gerelateerd dan iets wat per definitie goed of fout is.
Misschien kun je met verschillende tinten pastel ook nog huidskleur kunnen blushen? Dus iets op de wangen/jukbeenderen/oren/oogholtes, etc. Uiteraard hoef je niet slechts 1 kleur te gebruiken en de precieze tinten hangen af van je smaak, maar terracotta en lichtroze zouden goede keuzes kunnen zijn. Ik kan het niet heel goed zien,maar volgens mij zit er wel iets van schadud in de binnenste hoeken van de oogholtes (onder), of niet?
Ik hoop dat je hier iets aan hebt