Ik heb best een groot probleem. Ik heb rond september een FantasyDoll 60 CM Boy Body besteld in Normal Skin. Ook heb ik een Migidoll Jina hoofd gekocht in Normal Skin en nu ben ik erachter gekomen dat dat dus niet meer matcht. Nu blijkt de Pink Skin van Fantasy Doll te matchen met Migidoll.
Mijn probleem is nu dat 14 en 25 september alles al door Think Pink besteld is en kan de Normal Skin nu niet meer veranderen. Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Groetjes Azumi
HELP!
Moderator: Café Mods
- azumixvampire
- Tiny

HELP!
@Home:
Migidoll Jina Hybrid - Reighley
Minifee Chloe - Marley
Minifee Chloe - Marley
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Als het verschil klein is zou je kunnen kijken of je met een face-up dingen bij kan blushen.
Meestal als bedrijven eerst matchen en daarna niet, is het zelfs met een beetje slim gebruiken van kleuren in face-up makkelijk te verdoezelen.
Ik zou mij niet teveel zorgen maken. Ik heb hoofdjes gezien die totaal niet matchen (WS en NS bijvoorbeeld) die door blush toch heel goed samen konden.
Meestal als bedrijven eerst matchen en daarna niet, is het zelfs met een beetje slim gebruiken van kleuren in face-up makkelijk te verdoezelen.
Ik zou mij niet teveel zorgen maken. Ik heb hoofdjes gezien die totaal niet matchen (WS en NS bijvoorbeeld) die door blush toch heel goed samen konden.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Je kunt altijd nog kijken of je het lichaam eventueel kunt ruilen met iemand die een Pink skin heeft en juist een Normal skin wil. Dat is wel veel moeite maar als je dit lichaam zou verkopen en er een Pink skin voor terug koopt verlies je wel wat geld eraan denk ik =/
Vervelende situatie zeg! Hopelijk is de mismatch op te lossen met wat blush op het hoofdje.
Vervelende situatie zeg! Hopelijk is de mismatch op te lossen met wat blush op het hoofdje.
- azumixvampire
- Tiny

@Pete
Ja dat klopt. Gelukkig vertelde Kyoya het me. Als het me echt stoort koop ik liever een nieuw lichaam. De kans dat iemand wil ruilen is namelijk erg klein. In principe kan ik het geld wel uitgeven maar ik ben bang dat het verkopen moeilijk wordt. Eerst maar even kijken of het inderdaad met blush te verhelpen is.
Ja dat klopt. Gelukkig vertelde Kyoya het me. Als het me echt stoort koop ik liever een nieuw lichaam. De kans dat iemand wil ruilen is namelijk erg klein. In principe kan ik het geld wel uitgeven maar ik ben bang dat het verkopen moeilijk wordt. Eerst maar even kijken of het inderdaad met blush te verhelpen is.
@Home:
Minifee Chloe - Marley
Minifee Chloe - Marley
-
BlackDragon
- Sabik