msd sized prop

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

flower
YoSD
YoSD

msd sized prop

Postby flower » 17 Nov 2012 20:28

1)ik ben op zoek naar een pistool voor mijn msd doll, ik heb al gezocht op google, maar kan er eiglijk nergens een vinden , weet iemand misschien hoe ik er aan een kan komen?
2)ik zag dat het 8-12 weken duurt bij de levering van illusion spirit , heeft iemand ervaring met de levertijd van dit merk?
@home: illusion spirit meilin (chloe) 5stardoll miya (myli)
@wishlist: sq-lab moë

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 17 Nov 2012 21:11

1) Je zou Puppit kunnen vragen wat zij kan? Zij maakt veel props. (en als ze het kan, ben ik ook geinteresseerd xDD)
Ik weet qua companies dat TaTa's Paradise ze had, maar daar zijn ze allemaal Sold Out. Verder ken ik eigenlijk geen companies die pistools verkopen/verkochten.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

flower
YoSD
YoSD

Postby flower » 19 Nov 2012 19:18

niemand ervaring met illusion spirit? :oops:

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 22 Nov 2012 15:57

1) Je zou Puppit kunnen vragen wat zij kan? Zij maakt veel props. (en als ze het kan, ben ik ook geinteresseerd xDD)
Ik weet qua companies dat TaTa's Paradise ze had, maar daar zijn ze allemaal Sold Out. Verder ken ik eigenlijk geen companies die pistools verkopen/verkochten.
Danku voor de gratis reclame :P
Wat voor pistolen ben je naar op zoek? Ik ben wel van plan een wapenarsenaal in zowel MSD en SD aan te leggen, maar dan moet ik prototypes maken en casten, en dat duurt wel even... Temeer daar ik eigenlijk eerst mijn vuurvos af wil maken voor ik weer props voor de verkoop ga produceren. Commissies doe ik natuurlijk wel, maar is in de meeste gevallen duurder (simpelweg omdat het one-of-a-kind is ipv massaproductie).

BTW je zou Think Pink een berichtje kunnen droppen op Facebook, zij hebben weten vast wel of die levertijd van I.S. klopt.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

flower
YoSD
YoSD

Postby flower » 22 Nov 2012 16:35

Ik wat op zoek naar echt een modern pistool , zon zwarte net als de politie, begrijp je? Eentje die ze vast kan houden met haar jointed hands :)

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 22 Nov 2012 21:30

Ik wat op zoek naar echt een modern pistool , zon zwarte net als de politie, begrijp je? Eentje die ze vast kan houden met haar jointed hands :)
De Nederlandse politie gebruikt een Walther (wat een kneuzig dingetje om te zien, niet?), de US police een (Glock), en degene die ik wilde maken is deze: Beretta 92fs (maar dan in zwart). In oude films gebruikt Bond meestal de 418 (die lijkt meer op het ding van de NL politie), maar de 92 is lange tijd hét allround pistool geweest van politie en beveiligingsdiensten over de hele wereld.
(ik ben trouwens geen wapenexpert hoor, dit soort info heb ik ook maar van internet gevist nadat ik een lijstje met "classic guns" ben afgelopen)
Een andere die ik graag wil maken is de Sig Sauer p226, maar dat is zo ongeveer de lompste handgun die er bestaat :P

Als je nog even geduld kunt hebben komen ergens na Kerst de eerste wapens in mijn shopje (en website, ben ik nog aan het maken), mocht je haast hebben of liever iets anders dan de Beretta, kan ik er één custom voor je maken.
Laat maar even weten of het je wat lijkt :)
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”