RS dark tan
Moderator: Café Mods
-
Himegyarudoll
- MSD

RS dark tan
Ik zag onlangs enkele prachtige dark tan dolls van Resinsoul maar op de site lijkt alleen coffee beschikbaar?
Bedoel je deze kleur?
http://www.bobobie.com/bmz_cache/0/05fa ... 58x550.jpg
Bobobie verkoopt ook resinsouls en die caste eerst wel dark tan. Eerst alleen kleintjes maar die optie is daar ook al weg gehaald. Je kan het aanvragen want er bestaat een kans dat ze niet elegaal worden (zoals ook op de foto te zien is) en is een doll casten in dark tan op eigen risico en willen ze een bevestiging dat je het accepteert als je dark tan doll lichtere vlekken heeft.
In ieder geval dat is wat ik toendertijd ergens gelezen heb. Misschien doet resinsoul het zelf ook maar daar zal je het dan ook aan moeten vragen.
http://www.bobobie.com/bmz_cache/0/05fa ... 58x550.jpg
Bobobie verkoopt ook resinsouls en die caste eerst wel dark tan. Eerst alleen kleintjes maar die optie is daar ook al weg gehaald. Je kan het aanvragen want er bestaat een kans dat ze niet elegaal worden (zoals ook op de foto te zien is) en is een doll casten in dark tan op eigen risico en willen ze een bevestiging dat je het accepteert als je dark tan doll lichtere vlekken heeft.
In ieder geval dat is wat ik toendertijd ergens gelezen heb. Misschien doet resinsoul het zelf ook maar daar zal je het dan ook aan moeten vragen.
-
BlackDragon
- Sabik

dark tan en dark grey zijn te bestellen van Resisoul ( ook bij Think Pink) hou alleen wel rekening met mogelijke onregelmatigheden en lichte plekken. Als je dat niet storend vindt kun je het doen.
Ik heb zelf een dark grey pixiu en vind het niet erg.
Ik heb zelf een dark grey pixiu en vind het niet erg.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"
-
Himegyarudoll
- MSD

-
BlackDragon
- Sabik