Dear Mine heeft een illustratie en foto wedstrijd georganiseerd:
http://www.dearminedoll.com/board/view. ... type=5_1_0
Dear Mine Illustration & Photo contest
Moderator: Café Mods
- LunarReverie
- Sabik

Oh echt, ik ga een poging wagen voor de illustratie wedstrijd. Hun dolls zijn zo mooi.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
ik snap het niet helemaal is de bedoeling dat je 1 van hun dolls natekent? of als je ze thuis hebt fotografeerd? (mijn engels laat me een beetje in de steek)
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
- LunarReverie
- Sabik

Je mag een foto insturen die je van een Dear Mine doll hebt genomen, of een illustratie maken van een Dear Mine doll 
Je moet, om mee te doen, lid worden van hun site. De ingezonden foto's en illustraties kunnen worden gebruikt voor promotiemateriaal zoals kaarten, kalenders, etc.
Succes aan iedereen die meedoet!
Je moet, om mee te doen, lid worden van hun site. De ingezonden foto's en illustraties kunnen worden gebruikt voor promotiemateriaal zoals kaarten, kalenders, etc.
Succes aan iedereen die meedoet!