face up bewerken
Moderator: Café Mods
face up bewerken
ik had al een beetje rond gesnuffeld maar ik kon nergens echt duidelijk vinden, of je een company face up kan bewerken, ik wil niks weghalen maar wel toevoegen kan dat? 
@home: illusion spirit meilin (chloe) 5stardoll miya (myli)
@wishlist: sq-lab moë
@wishlist: sq-lab moë
De wimpers eraf halen en de ogen eruit halen is wel belangrijk ja. Want anders krijgen ze bij het sealen een mooi forsted effect. Ook leuk maar voor ogen niet echt wat je wilt
Je kan de wimpers het beste verwijderen door een wattenstaafje met warm water vochtig te maken en deze langs the plakrand van de wimpers te halen (via de binnen kant werkt vaak het beste)
Als ze gewone waterbasis lijm hebben gebruik dan gaan ze hiermee makkelijk los. Als je gewoon trekt kun je de face up beschadigen.
Sommige compagnies gebruiken ook dubbelzijdige plakband stripjes of zelfs putty. deze kun je gewoon los krabben. Wanneer er niet water basis lijm is gebruikt wordt het moeilijker.
Je kan de wimpers het beste verwijderen door een wattenstaafje met warm water vochtig te maken en deze langs the plakrand van de wimpers te halen (via de binnen kant werkt vaak het beste)
Als ze gewone waterbasis lijm hebben gebruik dan gaan ze hiermee makkelijk los. Als je gewoon trekt kun je de face up beschadigen.
Sommige compagnies gebruiken ook dubbelzijdige plakband stripjes of zelfs putty. deze kun je gewoon los krabben. Wanneer er niet water basis lijm is gebruikt wordt het moeilijker.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Resinsoul heeft volgens mij geen wimpers. Maar de ogen wel eruit halen inderdaad. En uiteraard het pruikje.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
-
BlackDragon
- Sabik