Eerste face up voor eerste doll

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

DarkBlueRaven
MSD
MSD

Eerste face up voor eerste doll

Postby DarkBlueRaven » 17 Mar 2013 00:48

Het is laat en de licht omstandigheden zijn daardoor ook verre van geweldig.
Maar ik wilde toch heel graag een foto delen van de eerste face up ooit van mijn hand en stiekem ook gelijk Justine een beetje voorstellen.

Image

Ik ben er echt giga trots op, heb ook eerst goed gekeken naar tutorials over hoe je het moet doen, dus wees lief voor me? Dat gezegd sta ik wel zeker open voor opbouwende kritiek.
Bedankt voor het kijken <3
Last edited by DarkBlueRaven on 18 Mar 2013 21:53, edited 1 time in total.

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 18 Mar 2013 16:02

Helaas heb ik je foto weg moeten halen, maar je krijgt toch even een reactie van me. :P (let even op de maximaal toegestane grootte, het is nu nog max 500 px breed)

Anyway, over je face-up.

Het ziet er goed uit voor een eerste face-up. De kleuren zijn leuk gekozen (lichtblauwe wenkbrauwen ftw).

Wel heb ik de vraag: Gebruik je ook acrylverf? Op het moment lijkt het alsof je alleen pastel hebt gebruikt. Wat je zou kunnen doen is met acryl verf wimpertjes en wenkbrauw haartjes proberen te maken zodat het er nog realistischer uitziet. Ook een lijntje om de ogen (eyeliner) maakt het vaak al wat meer af.

Kijk lekker nog naar tutorials en misschien face-ups van anderen (: Voor een eerste face-up ziet het er top uit, en het blijft altijd lastig om te face-uppen.

Mocht je naar Dolliverse gaan in Juni en een tutorial in het echt willen, ik doe de face-up workshop 's ochtends en Schwarzstein 's middags (:
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

DarkBlueRaven
MSD
MSD

Postby DarkBlueRaven » 18 Mar 2013 21:58

oops sorry vergeten XD als het goed is is het plaatje nu 500px breed

Ik heb inderdaad hoofdzakelijk pastel gebruik maar ook aquarel potlood voor de wat fijnere zaken. Ik ben niet zo goed met acrylverf en fijne lijntjes op papier dus ik wilde het niet echt gebruiken bij mijn eerste face up XD
Ik heb me ook net ingeschreve voor Dolliverse en daarbij ook een van de face up workshops, kijk er heel erg naar uit. En ga ook zeker verder oefenen met fijne lijntjes op papier totdat ik verzekerd genoeg ben om het bij een face up te gebruiken. Bedankt voor de advies, ik waardeer het erg :D

Cheshire
YoSD
YoSD

Postby Cheshire » 18 Mar 2013 22:07

Mooie zachte face up, zeker voor je eerste, weet zeker dat mijn eerste er niet zo goed uit zou komen >.<
Welcome to the wonderfull world of the Mad Mushroom Bookclub, where fairytales show there real face.

DragonElf
SD
SD

Postby DragonElf » 18 Apr 2013 21:39

Ik wou dat ik zo goed deed met de eerste face-up poging. Ik vind het er netjes en natuurlijk uit zien :)
Dolls at home: Ethan,Brandon,Shane,Tyrone
Buddydoll Elisha for sale

DarkBlueRaven
MSD
MSD

Postby DarkBlueRaven » 18 Apr 2013 23:09

Dankje Cheshire en DragonElf
Denk dat ik dat ik binnenkort nog een keer een poging ga doen om dr wimpers en wenkbrauwen wat duidelijker te maken met behulp van acryl, maar ben nerveus en druk zal wss niet lukken voor de EFF misschien erna...
Zal weer een foto make als ik tevreden daarmee ben.

CorpseOfBeauty
Tiny
Tiny

Postby CorpseOfBeauty » 27 Apr 2013 16:05

Wauw, ik vind het echt heel erg mooi gedaan <3

Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”