Heeft iemand misschien tips waar ik een knuffel diertje kan vinden dat MSD formaat is? Ik heb al een paar dagen random winkels in en uitgelopen en vond maar niks. Of zal ik toch echt zelf eentje moeten maken? Laat het me even weten
MSD knuffels
Moderator: Café Mods
- DarkBlueRaven
- MSD

MSD knuffels
Even een klein vraagje.
Heeft iemand misschien tips waar ik een knuffel diertje kan vinden dat MSD formaat is? Ik heb al een paar dagen random winkels in en uitgelopen en vond maar niks. Of zal ik toch echt zelf eentje moeten maken? Laat het me even weten
Hema! MSD knuffels voor maar €1! Hieris een foto van een girafje bij een Dreamingdoll MSD. Het is wel een beetje grote-kermis-knuffel-formaat maar hey... het is wel een giraf x'D De andere knuffels zijn kleiner.
Verder heb ik ook sleutelhanger beestjes gezien bij de Xenos.
Verder heb ik ook sleutelhanger beestjes gezien bij de Xenos.
- DarkBlueRaven
- MSD

-
thefirstnl
- Hound

Bruna, V&D, 2de hands winkels, tuincentra, AH. Ik vind ze eigenlijk overal. Ook in winkels die kerststallen verkopen.
Maar het zijn inderdaad vooral sleutelhangers of decoraties zoals Paashaasjes of kerstknuffels. Ik heb zelfs kattenspeeltjes ertussen. Poppenhuiswinkels.
En uiteraard heb ik bij ThinkPink het eea weggehaald
Maar het zijn inderdaad vooral sleutelhangers of decoraties zoals Paashaasjes of kerstknuffels. Ik heb zelfs kattenspeeltjes ertussen. Poppenhuiswinkels.
En uiteraard heb ik bij ThinkPink het eea weggehaald
Re: MSD knuffels
Ik vind de Nici sleutelhangers best leuk als knuffel, al zijn ze wat aan de prijzige kant....Even een klein vraagje.