Hellup!
Mijn vader moet werken en mijn moeder mag tijdelijk niet autorijden maar ik heb Woensdag een presentatie over BJD's!
Iemand ervaring met op de fiets gaan met je bjd?
Op de fiets met je bjd?
Moderator: Café Mods
- Amber-kyou
- Moderator

-
Himegyarudoll
- MSD

hmm, moet je ver fietsen en wat voor fiets heb je?
Het belangrijkste is dat je eerst kijkt welk weer het word bij je woensdag ivm regen :p
Als je een waterdichte rugzak hebt zou ik ze daar instoppen het lijkt me handiger dan een carrier?
Als het hard regent kan je mss een vuilzak over je rugzak doen? Ik weet dat het er stom uit ziet maar ik moest vroeger elke dag een half uur fietsen en dan kan je tas behoorlijk nat worden xD)
Als je ook veel andere schoolspullen hebt kan je die in een andere rugzak stoppen en in een fietsmand doen?
Vergeet zeker niet om je doll goed in te pakken (facemask, bubblewrap, en de handjes en voetjes extra)
(als je doa hebt raad ik je aan om daar eens in het reis topic te snufelen ^^)
http://www.denofangels.com/forums/showt ... etc-Part-I
http://www.denofangels.com/forums/showt ... with+dolls
Veel suc6 met je presentatie lijkt me super leuk!
Het belangrijkste is dat je eerst kijkt welk weer het word bij je woensdag ivm regen :p
Als je een waterdichte rugzak hebt zou ik ze daar instoppen het lijkt me handiger dan een carrier?
Als het hard regent kan je mss een vuilzak over je rugzak doen? Ik weet dat het er stom uit ziet maar ik moest vroeger elke dag een half uur fietsen en dan kan je tas behoorlijk nat worden xD)
Als je ook veel andere schoolspullen hebt kan je die in een andere rugzak stoppen en in een fietsmand doen?
Vergeet zeker niet om je doll goed in te pakken (facemask, bubblewrap, en de handjes en voetjes extra)
(als je doa hebt raad ik je aan om daar eens in het reis topic te snufelen ^^)
http://www.denofangels.com/forums/showt ... etc-Part-I
http://www.denofangels.com/forums/showt ... with+dolls
Veel suc6 met je presentatie lijkt me super leuk!
@home: Hujoo Victorica
MA Ruby: Shizuko
DL Lian: Alicia
MA Ruby: Shizuko
DL Lian: Alicia
-
Lavender-Traces
- SD16

Goed inpakken zodat je doll niet meer kan bewegen/verschuiven. Zorg dat je tas ook idd weerbestendig is. En terwijl je fietst, zorg ervoor dat je je doll (mits deze bijvoorbeeld in een mandje of achterop de bagage drager leunt).. niet te hard overal tegenaan botst.
Zelf vervoer ik mijn dolls weleens in hun draagtas, band over mijn schouder terwijl de tas op de bagagedrager rust. Nooit problemen mee gehad en ging altijd prima. Zolang je ze in elk geval maar goed, stevig inpakt.
Zelf vervoer ik mijn dolls weleens in hun draagtas, band over mijn schouder terwijl de tas op de bagagedrager rust. Nooit problemen mee gehad en ging altijd prima. Zolang je ze in elk geval maar goed, stevig inpakt.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep
.. and there are some things you can't help but keep
-
thefirstnl
- Hound

Ik heb het al vaker gedaan.
In een dollcarrier met kussens over de schouder. In de originele doos in handdoek ingepakt en dan met van die bagage elastieken op de fietsdrager. In een rugzak, in een groot handdoek gewikkeld. En nog de variant van de HEMA luiertas over de schouder, daar kan een SD in zitten, weer met groot handdoek.
In ieder geval het hoofd en de handen extra inpakken, niet met de tas gaan zwaaien, door kuilen denderen ed. En vergeet de vuilniszak niet ivm regen
In een dollcarrier met kussens over de schouder. In de originele doos in handdoek ingepakt en dan met van die bagage elastieken op de fietsdrager. In een rugzak, in een groot handdoek gewikkeld. En nog de variant van de HEMA luiertas over de schouder, daar kan een SD in zitten, weer met groot handdoek.
In ieder geval het hoofd en de handen extra inpakken, niet met de tas gaan zwaaien, door kuilen denderen ed. En vergeet de vuilniszak niet ivm regen
-
rasilverstorm
- YoSD

Ikzelf heb zelfs wel eens mijn doll in de fietstas meegenomen. Maar hierbij moet ik wel melden dat ik een fietstas van de tnt heb (oude tas van postnl die ik mag houden).
Mijn doll zit dan volledig ingepakt in handoeken met facemask en kan letterlijk NERGENS heen.
Maar neem mijn dolls vaak mee naar mijn opa en oma gewoon in een eastpak op m'n rug!
Mijn doll zit dan volledig ingepakt in handoeken met facemask en kan letterlijk NERGENS heen.
Maar neem mijn dolls vaak mee naar mijn opa en oma gewoon in een eastpak op m'n rug!
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Ik heb ook weleens mijn doll in zo'n rieten fietsmandje meegenomen. Wat kussentjes erin gepropt en met facemask inderdaad.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Ik heb nog geen tass voor mijN SD, dus die heb ik een keer in zo'n grote C1000 tas gepropt, als je die aan je stuur hangt en gewoon goed in de gaten houd dat hij niet tegen je fiets aan bots kan dat prima. Ik heb hem niet eens ingewikkeld, alleen facemaks op gedaan. Maar verder.. Dolls kunnen wel wat hebben.

-
Brokkenpiloot.
- Tiny

Bedankt voor de tips!
Ik had inderdaad een doll carrier. Ik heb haar ingewikkeld in 2 fleece dekentjes en toen in de carrier gepropt met de veiligheidsbandjes zegmaar. Fietsen ging niet zo gemakkelijk. Het deed erg pijn in mijn schouders.
Op de terug weg heb ik de carrier om me schouder gedaan en dan op mijn stuur op mijn handen. Dit ging wat beter.
De presentatie ging geweldig! De lerares zei dat ik tussen de 8 en een 10 aanzit!
Ik had inderdaad een doll carrier. Ik heb haar ingewikkeld in 2 fleece dekentjes en toen in de carrier gepropt met de veiligheidsbandjes zegmaar. Fietsen ging niet zo gemakkelijk. Het deed erg pijn in mijn schouders.
Op de terug weg heb ik de carrier om me schouder gedaan en dan op mijn stuur op mijn handen. Dit ging wat beter.
De presentatie ging geweldig! De lerares zei dat ik tussen de 8 en een 10 aanzit!
-
Himegyarudoll
- MSD

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”