hallo,
ik ben erg ziek geweest (net weer iets aan het op knappen) dus ik wilde e reacties etc gaan bekijken maar sommige opende niet omdat het bericht niet bestond?
bij een kon ik wel alles lezen maar niet meer reageren.
ik begrijp dat als ze nep zijn en het tegen de regels is iets verwijdert word maar gaat niet allemaal niet wat ver? wat weet ik er nou eenmaal van?
ik weet alleen dat de onderdelen die ik vind door een van de buren van een kennis van mij in de container zijn gegooit omdat die get al jaren in de kelder had staan en er niets meer mee deed. ik weet wel dat de hoofden die niet gered zijn zelf gemaakt waren door die vrouw.
ik had nog zoals gevraagt detail foto's gemaakt van de handen en voeten en de rest. maar die kan ik zeker niet meer plaatsen voor die gene om te zien hoe en wat het in elkaar zit?
en kan ik nog wel op de site blijven om te kijken hoe alles moet?
heel raar alles verwidert van mijn voorstellen etc??
Moderator: Café Mods
-
christineh
- Tiny

-
Little Lost Pixie
- SD

Het probleem is dat het onderdelen zijn van dolls die 'nep' zijn in de zin dat iemand een bestaand lichaam ietsjes heeft aangepast, daar zelf hoofdjes bij heeft gemaakt en daar toen poppen van heeft laten gieten. In feite zijn de lijven dus (enigszins aangepaste) kopieën van een bestaande pop, en dat is op dit forum niet toegestaan.
Je kunt natuurlijk de topics lezen over het (re)stringen van dolls, maar foto's van en discussie over de onderdelen die je gevonden hebt, en de poppen die je daarvan eventueel maakt, zijn hier dus tegen de regels. Vandaar dat de moderators ze verwijderd hebben, denk ik. Als je over die poppen wilt praten, kun je beter een ander forum zoeken waar recasts wel zijn toegestaan. Over andere poppen meepraten mag hier natuurlijk nog steeds
Je kunt natuurlijk de topics lezen over het (re)stringen van dolls, maar foto's van en discussie over de onderdelen die je gevonden hebt, en de poppen die je daarvan eventueel maakt, zijn hier dus tegen de regels. Vandaar dat de moderators ze verwijderd hebben, denk ik. Als je over die poppen wilt praten, kun je beter een ander forum zoeken waar recasts wel zijn toegestaan. Over andere poppen meepraten mag hier natuurlijk nog steeds
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
-
Little Lost Pixie
- SD

Ik zou even googlen op 'bjd forum', volgens mij zijn er nog wel een paar in Nederland?
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
-
christineh
- Tiny

- teenage-angel
- SD16

GreyDays BJD narinia is de vermoedelijke recaster die de onderdelen heeft gemaakt die jij hebt gevonden.
maar ik wil je hierbij aanraden om een moderator zoals blackdragon of pinkhazard een pm te sturen
maar ik wil je hierbij aanraden om een moderator zoals blackdragon of pinkhazard een pm te sturen
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
- Amber-kyou
- Moderator

1. GreyDays heeft een Asleep Eidolon doll aangepast, die gecast en toen als 'haar' doll (100% zelf gemaakt) op de markt gebracht. Deze doll was dus niet helemaal door haar gemaakt, maar een aangepaste bestaande doll.. dit word nog steeds gezien als een recast. En dus niet toegestaan op dit forum.
2. Greydays is geen bestaande 'company' maar een persoon (of 'een mans bedrijf'?) die zogenaamd een doll had gemaakt. Op het grote internationale forum: Den of angels zijn ze erachter gekomen dat de doll aangepast was en toen gecast. En werd toen meteen verboden en als recast/namaak gezien, en dus zo ook hier.
3. Zoals ik eerder al zei, is voor de prettige sfeer op dit forum recasts verboden. Daarnaast ook omdat het als diefstal word gezien.
Als je de onderdelen wilt houden.. maar wel voor jezelf, op dit forum zijn ze niet welkom en weet zo ook geen forum (behalve engelstalige, geloof ik) waar ze wel welkom zijn.
Verder kan ik doorverwijzen naar dit topic:
http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... hp?t=11002
http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... hp?t=11000
Ik hoop dat hiermee al je vragen zijn beantwoord.
2. Greydays is geen bestaande 'company' maar een persoon (of 'een mans bedrijf'?) die zogenaamd een doll had gemaakt. Op het grote internationale forum: Den of angels zijn ze erachter gekomen dat de doll aangepast was en toen gecast. En werd toen meteen verboden en als recast/namaak gezien, en dus zo ook hier.
3. Zoals ik eerder al zei, is voor de prettige sfeer op dit forum recasts verboden. Daarnaast ook omdat het als diefstal word gezien.
Als je de onderdelen wilt houden.. maar wel voor jezelf, op dit forum zijn ze niet welkom en weet zo ook geen forum (behalve engelstalige, geloof ik) waar ze wel welkom zijn.
Verder kan ik doorverwijzen naar dit topic:
http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... hp?t=11002
http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... hp?t=11000
Ik hoop dat hiermee al je vragen zijn beantwoord.
- LunarReverie
- Sabik

@christineh: je hebt van Blackdragon PM's met uitleg ontvangen over je posts betreffende de tas met onderdelen, bij deze zet ik dit topic tijdelijk op slot, daarna wordt het wederom verwijderd.
Gaarne ophouden met posten hierover, we hebben je geprobeerd uit te leggen waarom we niet willen dat je hierover post in je voorstel topic, je topic in dit subforum is blijven staan ter informatie.
Post je hier toch weer over in een ander topic, dan krijg je een officiële waarschuwing.
Sorry voor deze harde woorden, maar je doet het voorkomen of we geen moeite hebben gedaan om je te informeren en daar zijn we niet van gediend.
Gaarne ophouden met posten hierover, we hebben je geprobeerd uit te leggen waarom we niet willen dat je hierover post in je voorstel topic, je topic in dit subforum is blijven staan ter informatie.
Post je hier toch weer over in een ander topic, dan krijg je een officiële waarschuwing.
Sorry voor deze harde woorden, maar je doet het voorkomen of we geen moeite hebben gedaan om je te informeren en daar zijn we niet van gediend.