Ik heb haar op 3 juli besteld en ze is op 23 oktober binnengekomen. Dus ik vandaag met mijn grote doos naar Tamara toe om haar daar uit te pakken! Meer foto's van al onze dolls samen zijn te vinden op mijn Flickr.
Ik ben ontzettend blij met haar. De Littlefee lijfjes zijn gewoon ontzettend goed gemaakt en zitten briljant in elkaar. Ik ben nog steeds verbijsterd door het klik systeem in de heup joints. Het zit heel goed in elkaar, en ze was best goed gestringed dus ze stond gelijk als een huis.
Een beetje background:
Allebei mijn dolls zijn engelen. Hanna was een jong meisje dat al vanaf haar geboorte erg ziek was. Haar ouders waren er kapot van dat hun kleine meid zo ziek was. Ondanks alle ziekenhuis bezoeken bleef kleine Hanna hoop houden, en was ze een vrolijk kind. Op 9 jarige leeftijd is ze overleden. Eenmaal aangekomen bij de hemelpoort werd ze, door haar eeuwige hoop, gekozen als engel. Nu bevind ze zich in de onderste rang van de aartsengel Michaël, als leerling-engel. Met als uiteindelijke taak om net als de oudere engelen de verloren zielen die op de aarde ronddolen te bevrijden en ze naar de hemel te leiden. Ze heeft een mentor aangewezen gekregen, Senra, welke ze moet volgen om van haar te leren. Omdat Hanna nog erg onervaren en jong is, komt ze niet zo vaak op aarde en kan ze haar vleugels nog niet verbergen. Maar als ze wel op aarde is, is ze erg nieuwsgierig en gaat ze graag op ontdekking uit!
Mooie lavendel kleurig doos.
Hanna's Arrival by ~*~Hananya~*~, on FlickrNaast de manual en COA zater er twee kaarten bij. En daar zit Hanna, lekker stevig ingepakt!
Hanna's Arrival by ~*~Hananya~*~, on FlickrGoooodmorning! Rise and shine!
Hanna's Arrival by ~*~Hananya~*~, on Flickr"Dit is niet mijn haar!"
Hanna's Arrival by ~*~Hananya~*~, on FlickrZo, veel beter. Nu nog wat kleren en nieuwe ogen.
Hanna's Arrival by ~*~Hananya~*~, on FlickrMaar eerst kennis maken met Alice, de ltf Bisou van Tamara.
]Hanna's Arrival by ~*~Hananya~*~, on FlickrNieuwe ogen en kleertjes aan.
Hanna's Arrival by ~*~Hananya~*~, on FlickrEn natuurlijk kennis maken met Senra, de mentor van Hanna.
Meeting her mentor by ~*~Hananya~*~, on FlickrGroup shot! vlnr: Senra, Amy, Hanna en Alice. (Amy en Alice zijn van Tamara)
Senra, Amy, Hanna and Alice. by ~*~Hananya~*~, on FlickrHanna en Alice
Alice and Hanna by ~*~Hananya~*~, on FlickrHet kleine engeltje aan het bidden
Praying by ~*~Hananya~*~, on Flickr"Shhh, mijn vleugeltjes zijn mijn geheimpje"
Hanna by ~*~Hananya~*~, on Flickr