He daar!
Ik heb gisteren m'n allereerste doll besteld, een van DIM, maar nu zit ik dus met een probleem. Ik hoor overal dat de maten verschillend uit kunnen vallen, waardoor bepaalde merken kleding en dergelijke niet goed zouden passen, dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met Doll in Mind.
Zo vraag ik me namelijk ook af welke maat oogjes de pop bijvoorbeeld het beste staat. Op de pagina staat nl dat in de foto 12 zijn gebruikt, hij kan 14 in en er worden 16mm ogen bijgeleverd ^^"... Zelfde geld trouwens voor het pruikje, weet iemand welke maat pruikjes de DIM Love's hebben?
Alvast bedankt!
love, justsomerain
D.I.M? (Doll in Mind)
Moderator: Café Mods
-
justsomerain
- YoSD

D.I.M? (Doll in Mind)
HOME: Brannen (DIM Galahad), Plumbob (FL Puki Pong), Nora (MNF Shushu), Nika (MNF Lishe), Liir (MNF Scar Breakaway)
saving for: Liir's body (A-line Muscular)
ALLONS-Y!
-
schoenveter
- SD16

Kleding is bij elke doll een moeilijk punt. Tenzij je kleding koopt van hetzelfde merk als je pop, dan weet je zeker dat het past.
Het is gewoon uitproberen, en op DOA kijken, of er mensen zijn die je kunnen helpen.
Hij heeft een pruik van 9 inch.
En hij krijgt 16 mm ogen, maar 14 mm past ook... Dit laten ze weten zodat je zelf kan kijken wat je het mooist vind. Waarschijnlijk past hij ook wel 18 mm ogen.
Je kan zelf kijken wat je het mooist vind.
Het is gewoon uitproberen, en op DOA kijken, of er mensen zijn die je kunnen helpen.
Hij heeft een pruik van 9 inch.
En hij krijgt 16 mm ogen, maar 14 mm past ook... Dit laten ze weten zodat je zelf kan kijken wat je het mooist vind. Waarschijnlijk past hij ook wel 18 mm ogen.
Je kan zelf kijken wat je het mooist vind.
Ik ga eind maart waarschijnlijk de bestelling doen voor Galahad van D.I.M. (heb dan geld voor het eerste deel van de layaway).
Als ik de pop binnen heb wordt het dus een dagje Nijmegen omkleding uit te zoeken.
Vraag me wel af of de wimpers er bij zitten of niet, dat vond ik niet echt duidelijk. Als die er niet bij zitten hoop ik wat hulp te kunnen krijgen bij het kiezen/plakken van de wimpers.
Als ik de pop binnen heb wordt het dus een dagje Nijmegen omkleding uit te zoeken.
Vraag me wel af of de wimpers er bij zitten of niet, dat vond ik niet echt duidelijk. Als die er niet bij zitten hoop ik wat hulp te kunnen krijgen bij het kiezen/plakken van de wimpers.
Drawn into dolls by a friend.
Becarefull cause she may bite
At home:
Mekare (Delf Head SOO DARK ELF ver. VAMPIRE (hoofdje))
On the wish list:
* Khayman (Galahad (D.I.M Love))
* Pandora (Kassia (D.I.M Love))
* Mekare (body)
Becarefull cause she may bite
At home:
Mekare (Delf Head SOO DARK ELF ver. VAMPIRE (hoofdje))
On the wish list:
* Khayman (Galahad (D.I.M Love))
* Pandora (Kassia (D.I.M Love))
* Mekare (body)
-
justsomerain
- YoSD

Van wat ik heb begrepen zitten de wimpers er niet bij...
Maar de oogjes blijf ik raar vinden. Als ik mag quoten?
Maar ik vind het vast wel uit ^^
[/quote]
Maar de oogjes blijf ik raar vinden. Als ik mag quoten?
Eyes(16mm Crystal acrylic eyes/Color - Random)
Erg verwarrend ^^'...the eyes in the photo was 12mm which was handmade by our doll artist ^^
So it's the different size from other manufactuers.
I am sure you can use 14mm for him
Maar ik vind het vast wel uit ^^
[/quote]
HOME: Brannen (DIM Galahad), Plumbob (FL Puki Pong), Nora (MNF Shushu), Nika (MNF Lishe), Liir (MNF Scar Breakaway)
saving for: Liir's body (A-line Muscular)
ALLONS-Y!
Wat ze zeggen is dat je zowel 12 mm als 14 mm erin kan doen...
het hangt er een beetje vanaf wat je mooier vind... veel oogwit of weinig...
het hangt er een beetje vanaf wat je mooier vind... veel oogwit of weinig...
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”