Ik stel waarschijnlijk weer zo'n vraag waarvan anderen hier zoiets hebben van das toch duidelijk? Maar goed.
Ik kan nu eindelijk gaan betalen voor shall maar weet iemand hier ook of DoD USD Amerikaanse dollars hanteerd of niet? Is nogal verwarrend aangezien ze koreaans zijn en ik geen idee hebben wat die gebruiken en het op het web nie kan vinden.
Alvast bedankt voor het helpen namens dit domme blondje ^^ (ik ben blond van natured dus ik mag het van mezelf zeggen)
USD(amerikaanse dollars) bij DoD wie weet het?
Moderator: Café Mods
-
kimichan84
- Hound

-
schoenveter
- SD16

Bij DoD kan je kiezen voor de taal English. Dan zie je dat de prijzen allemaal in USD zijn, dus kan je ook in USD betalen.
Ik weet niet waar je mee betaald btw, als het paypal is dan kan je natuurlijk ook (in dit geval niet van toepassing) kiezen voor koreaanse geldsoort.
Maar dod kan gewoon in usd hoor.
Ik weet niet waar je mee betaald btw, als het paypal is dan kan je natuurlijk ook (in dit geval niet van toepassing) kiezen voor koreaanse geldsoort.
Maar dod kan gewoon in usd hoor.
-
kimichan84
- Hound

dank je! het geval wil dat Koreaanse ... niet aangegeven wordt bij paypal daarom moest ik effe checken of die $ wel USD was en niet dat korea ook dollar hanteerd. >< Zo verwarrend al die soorten geld.
Mijn nieuw forum! http://www.kimsabjdforum.proboards.com
-
schoenveter
- SD16

-
kimichan84
- Hound

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”