Hoi,
Ik heb een vraagje,
Ik ben van plan om een 1/6 van 27CM te kopen,
En ik heb bij fashiondoll ( think pink ) gekeken, maar ik kan bijna geen kleertjes voor dit formaat vinden,
Dus waar halen jullie de kleertjes vandaan?
Of weet iemand waar ik leuke 1/6 kleertjes vandaan kan halen?
Kleertjes voor 1/6
Moderator: Café Mods
Hangt er vanaf welke soort 1/6 doll je gaat kopen, er zijn namelijk 2 (mischien zelfs meer) verschillen de soorten
1 soort heeft veel weg van een barbie,maar dan wel in de juiste verhoudingen. Voor dat soort dolls kun je vaak barbie-outfitjes kopen (bij mij of in de speelgoedwinkels).
De andere soort is eerder wat mollig zoals Yo-SD van Volks, dan moet je inderdaad online gaan zoeken naar dat soort doll-outfitjes.
1 soort heeft veel weg van een barbie,maar dan wel in de juiste verhoudingen. Voor dat soort dolls kun je vaak barbie-outfitjes kopen (bij mij of in de speelgoedwinkels).
De andere soort is eerder wat mollig zoals Yo-SD van Volks, dan moet je inderdaad online gaan zoeken naar dat soort doll-outfitjes.
think pink heeft wel kleertjes in die maat hoor
kijk in de webwinkel maar eens onder cheerydoll (13 setjes)
en dollzone ook 13 setjes (die zijn dd size dus net iets kleiner maar het is dus afhankelijk van welk popje je hebt gekocht of het past die van volks zijn chubbier dus dat is moeilijker maar bambicrony is weer wat smaller dus dat past vaker wel)
kijk in de webwinkel maar eens onder cheerydoll (13 setjes)
en dollzone ook 13 setjes (die zijn dd size dus net iets kleiner maar het is dus afhankelijk van welk popje je hebt gekocht of het past die van volks zijn chubbier dus dat is moeilijker maar bambicrony is weer wat smaller dus dat past vaker wel)
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”