Resinsoul Dan

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Resinsoul Dan

Postby *Kazuki* » 25 Jun 2009 11:02

Hey hey,
Ik heb een paar vraagjes over Resinsoul Dan.
-Zijn de hoorns zoals op de foto (dus als ik rood kies van rood overgaand in zwart?)
-Is de face-up zoals de eerste foto? (oftewel de niet grijse face-up.)
- Heeft ze high heel voeten (niet de hele hoge high heeels maar de gene die tussen plat en high heel inzitten), zoja maakt dat wat uit wat schoenen betreft?
- Wat is haar oog grootte? Kan het nergens op de site vinden.

Alvast bedankt!
(voor de mods: mocht dit verkeerd staan zou een van julie het dan willen verplaatsen?)
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.
Image
@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 25 Jun 2009 18:36

De hoorns kan je in elke kleur opvragen die zij hebben en hoeft niet dezelfde kleur te zijn als de doll zelf. Je meot dit dus wel aangeven. Het gaat hier om paars, blauw, normaal, wil, licht gebruind, bruin, rood, roze en groen.
Het donkere wat je er op ziet is deel van de makeup. Alle faceups van Resinsoul zijn hetzelfde, dus als je kijkt naar de andere dolls, zo´n faceup krijgt ze.
Ze heeft normale voeten en oogmaat weet niemand, omdat niemand haar nog heeft, maar je kan Resinsoul zelf mailen met de vraag wat de beste maat is.
Image

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby *Kazuki* » 25 Jun 2009 20:03

Oke dank je wel! daar kan ik zeker wat mee.
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.
Image
@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”