Souldoll Chiron greyskin/ poseerbaarheid.

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Souldoll Chiron greyskin/ poseerbaarheid.

Postby *Kazuki* » 22 Oct 2009 10:34

Hey hallo allemaal ik heb weer eens een vraagje:
Hoe snel beschadigd de greyskin van een souldoll chiron?
Op de site wordt namelijk gewaarschuwd dat het sneller beschadigd dan bijvoorbeeld whiteskin/ normalskin. Is er eigenlijk iemand in nederland met een chiron centaur version? Hoe poseerbaar is hij?
bijvoorbeeld: Hoe goed blijft hij staan? (dat ie niet telkens omvalt zoals die stomme barbie paarden met buigbare benen, ik weet rare vergelijking :p)
Oh en een laatste vraagje: Hoe zit zijn draad door zijn lichaam? Ofwel: Hoe moeilijk is het om zijn centaur lichaam te verwisselen met zijn menselijke lichaam?
Oke ik zij dus dat ik "een" vraagje had :P bij mij loopt dat altijd uit :x
Ik heb DoA ook al afgestruind maar die is zo groot dat ik er niet meer uit kom.
Alvast heel erg bedankt! <3
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.
Image
@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 22 Oct 2009 10:57

Over beschadigen:

Grey skin beschadigd niet sneller, maar het valt sneller op. Voordat dolls uitgebracht worden worden ze vaak ook in het grijs gemaakt omdat je oneffenheden ziet en dat is met grey skin dolls dus ook zo.

Verwisselen moet niet veel problemen opleveren, want je zou het hoofd gewoon kunnen wisselen. Zover ik op de site kan zien zou je een heel nieuw mensen lichaam moeten hebben aangezien alleen het borst gedeelte hetzelfde is als bij een mensenlichaam.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby *Kazuki* » 22 Oct 2009 11:54

okidoky thanks!
Mocht er nog iemand zijn met owner pics van een centaur version, zou ik ze graag zien :) Al geloof ik dat die kans klein is :x

Edit: ehm.. Nog een vraagje: weet iemand of hij ook ge bodyblushed wordt? Ik kan het namelijk nergens vinden, maar op de foto zie je wel de zwarte schaduwen/ body blush op zijn lichaam en hoeven.
Image

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 22 Oct 2009 12:50

op DOA zijn er wel een paar centaurs geloof ik, moet je daar eens zoeken

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 22 Oct 2009 12:51

Er zijn wat Chiron's in nederland, maar zover ik weet alleen de human versies.

Bodyblush zit er meestal niet bij, en als ze die leveren moet die als optie staan, maar ik kan het ook niet op de site vinden.
Op promo foto's zit die er meestal wel omdat je dan de details ziet van het lichaam, maar meeste companies leveren deze niet.

Persoonlijk hou ik niet zo van bodyblush (blush alleen altijd lichtelijk de tepels en handen) omdat het door kleding en met je doll spelen sneller beschadigd als een face-up (aangezien je het gezicht meestal niet aanraakt)
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby *Kazuki* » 22 Oct 2009 14:26

Oke, thanks! Ik had inderdaad geloof ik 3 chiron centaurs gevonden op DoA. Tegen de tijd dat mijn portomonee er klaar voor is invormeer ik nog wel even verder over bodyblush. Heel erg bedankt! <3
Image

Ezzora
SD
SD

Postby Ezzora » 22 Oct 2009 15:07

even over greyskin

ik heb dan wel geen souldoll greyskin,maar wel die van soom
ik heb mijn onyx nu al een jaar en er is me niets opgevallen qua beschadigingen

ik denk dat het alleen een "er is kans" waarschuwing is, omdat grijs, net als tan en andere aparte kleuren vaak donkerder is dan normalskin en daardoor zie je sneller als er lichtere plekken zijn
alle foutjes vallen beter op, en om te zorgen dat mensen niet terugkomen en klagen over kleine, niet te vermijden, foutjes zetten ze er een waarschuwing bij

hetzelfde heb je vaak met kledingstukken, daar staat bij dat het mogelijk kan afgeven, wil niet zeker dat het dat ook doet,maar voor de zekerheid

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 22 Oct 2009 19:50

Ik heb met mijn grijze human chiron ook nog geen beschadigingen ofzo opgemerkt.
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

*Kazuki*
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby *Kazuki* » 22 Oct 2009 21:25

Oke thanks!! dat maakt me al een stuk minder bang, en het maakt de beslissing makelijker ^.^ Heel erg bedankt! <3
Image

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”