Body Blushing
Moderator: Café Mods
Body Blushing
heey ik wil misschien de lichaam van mijn doll gaan blushen. maar ik weet alleen nog niet hoe, of wat
. dus ik vroeg me af of iemand een tutotial over body blushing kent. of misschien gewoon wat er over kan vertellen. 

Wat ook wel eens wil helpen voor een mooier egaler effect is gebruik maken van een papieren zakdoekje of watten. Je kan zowel eerst met een penseel blushen en daarna wat uitvegen, ofwel gewoon direct met het watje, wat je beter ligt.
Ik heb het onlangs zo gedaan met mn Byggs hoeven en het resultaat valt best goed mee ^^
zoals hiervoor vermeld, met pastels werken. Ik heb al blushes (van hoeven that is) gezien met verf en dat was het toch net niet ...
Als je niet met pure pastelkleuren wil werken, maar met een tussentoon van twee kleuren is het beter om op voorhand de kleur al te mengen, anders passen ze op het einde niet zo goed meer.
Ook als je aan de randen van een lichaamsdeel werkt best tegelijk of direct erna werken met het deel dat eraan moet passen. Anders krijg je nogal bruuske overgangen.
Ook nooit vanaf het begin te donker beginnen, je kan altijd donkerder gaan, maar lichter word al snel een rommel
Veel geluk, ben benieuwd hoe het gaat worden
Moet zelf ook eens een poging tot complete bodyblush ondernemen xD
Ik heb het onlangs zo gedaan met mn Byggs hoeven en het resultaat valt best goed mee ^^
zoals hiervoor vermeld, met pastels werken. Ik heb al blushes (van hoeven that is) gezien met verf en dat was het toch net niet ...
Als je niet met pure pastelkleuren wil werken, maar met een tussentoon van twee kleuren is het beter om op voorhand de kleur al te mengen, anders passen ze op het einde niet zo goed meer.
Ook als je aan de randen van een lichaamsdeel werkt best tegelijk of direct erna werken met het deel dat eraan moet passen. Anders krijg je nogal bruuske overgangen.
Ook nooit vanaf het begin te donker beginnen, je kan altijd donkerder gaan, maar lichter word al snel een rommel
Veel geluk, ben benieuwd hoe het gaat worden
Moet zelf ook eens een poging tot complete bodyblush ondernemen xD