Oké ik ben nog aan het regelen maar mogelijk kan ik een hoofdje zonder face-up krijgen. Ik wilde zelf de face-up proberen te doen en weet wel ongeveer waar ik de verschillende artikelen kan vinden.
Ik zoek nog een fineliner type kwastje. Als het kan in een winkel in rotterdam. Ik heb ze gezien op het net maar heb dus geen idee hoe zo'n geval heet of waar ik eraan kan komen. De hobby winkel op het eiland heeft ze niet helaas en pipos op zuidplein had ook weinig.
Ook moet ik MSC spray hebben maar kan ze bij think pink niet vinden.
Verder zou ik nog willen weten of de verf die ik thuis heb leggen wel goed is. Het is namelijk wel acryl verf maar ik heb er geen verstand van dus vandaar
Acryl verf is van heel onbekend merk en is voor acryl schilderijen. Is deze goed en zo niet welk merk zou het beste zijn?
Pastel? Ja ik heb dus nog nooit met pastel verf of die krijt dingen gewerkt. Welke moet ik gebruiken en moet je die nat maken of gebruik je het als een soort van poeder?
Waar te vinden (Face up benodigdheden)
Moderator: Café Mods
-
kimichan84
- Hound

Waar te vinden (Face up benodigdheden)
Mijn nieuw forum! http://www.kimsabjdforum.proboards.com
in rotterdam centrum zitten in ieder geval Harolds en Van Beek, beide hebben veel schilder spullen(en pastel)
ze zitten voorbij de markt bij de bieb/station blaak, weg van de winkelstraat
http://www.vanbeekart.nl/easyorder.b2c/index?b2c=bka
http://www.harolds.nl/
pipoos zou ik afraden, zijn vaak veels te duur in vergelijking met andere winkels
eventueel kan je bij de gamesworkshop langsgaan voor kwasten
ze zitten voorbij de markt bij de bieb/station blaak, weg van de winkelstraat
http://www.vanbeekart.nl/easyorder.b2c/index?b2c=bka
http://www.harolds.nl/
pipoos zou ik afraden, zijn vaak veels te duur in vergelijking met andere winkels
eventueel kan je bij de gamesworkshop langsgaan voor kwasten
- LunarReverie
- Sabik

Geen idee welk penseel je bedoelt helaas :(