mijn doll heb ik gekocht op doa
ze is onderweg vanaf 13 januari uit de usa
met ems verstuurd
maar als ik kijk op de ems tracking blijft de info staan op 14 januari
dat de doll dan de usa verlaten heeft
hoe vind ik nou verdere informatie
als ik hier de internationale track/trace doe vind hij geen zending
ems tracking
Moderator: Café Mods
-
kimichan84
- Hound

Als het goed is veranderd de informatie pas als er nieuwe is. In dit geval staat er dat je doll de 14e op het vliegtuig ging, dus als ze in nederland aangekomen is en bij costums is zal de info waarschijnlijk wel veranderen. Was bij mij ook zo. Al was het wel wat sneller. Je kunt als je het niet vertrouwd contact opnemen via email met de mensen van de EMS en hen vragen voor je uit te zoeken waarom je geen verdere info kan krijgen.
Mijn nieuw forum! http://www.kimsabjdforum.proboards.com
TNT heeft de laatste maanden wat problemen wat betreft hun EMS updates. Ze scannen hun pakketjes niet meer goed waardoor jij geen updates krijgt op die pagina, en als je TNT belt, hebben ze geen informatie over je pakketje in hun systeem. Het beste is om een week, of 2, af te wachten. Soms scant hij hem ineens als je pakketje de douane verlaat (zoals mijn soom cass), of staat je pakketje zomaar op de stoep.
Als je de barcode probeert in te voeren bij www.tntpostpakketservice.nl dan heb je sowieso geen resultaat (ongeacht of je internationale zending aanvinkt of niet) omdat die alleen Nederlandse barcodes in het systeem heeft. En die beginnen standaard met 3S.
Succes in elk geval.
Als je de barcode probeert in te voeren bij www.tntpostpakketservice.nl dan heb je sowieso geen resultaat (ongeacht of je internationale zending aanvinkt of niet) omdat die alleen Nederlandse barcodes in het systeem heeft. En die beginnen standaard met 3S.
Succes in elk geval.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”