hey hey
Dit is een vraagje aan alle eigenaren van een Tanned doll... ik ben de eigenaar van een tanned Mo van Dollzone en ik heb hem nu tweemaal geprobeerd te faceuppen maar elke keer wanneer ik mijn busje Mr. super clear gebruik krijgt hij een witte laag... het is echt heel lelijk.
Ik heb tweemaal hetzelfde busje gebruikt dus het kan ook prima aan het busje liggen maar misschien ligt het ook wel aan de resin.
En daar over gesproken als ik gewoon de goeie nagellakremover gebruik blijf er een lichter stukje resin achter wat ik alleen kan verwijderen door licht op te schuren, ik gebruik nu dus maar alchohol want ik denk dat het aan de nagellakremover lag maar... heeft iemand anders van jullie ook e dezelfde ervaringen of tips voor me?
Tanned en Mr. Super Clear
Moderator: Café Mods
Tanned en Mr. Super Clear
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-
ShuriTigerH
- Sabik

Mijn tan jongens (Luts) zijn beiden gecoat met MSC. Resa heeft een vierdubbele(!) laag, bij hem is zijn gezichtje in een bepaald licht wel een heel klein beetje lichter dan de rest van hem, maar geen last van witte laagjes. Seki heeft wel wat wittigs rond zijn ogen, maar dat is witte blushing:P Misschien was het buiten vochtig toen je met de MSC aan de slag ging, of zat er een restje nagellakremover op het gezichtje? Ik heb op DoA verhalen gelezen over nagellakremover/schoonmaakspul dat wit begon te schuimen toen de MSC ermee in contact kwam en de eigenaar in paniek omdat ze dacht dat haar pop aan het oplossen was 
Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen
Het bleek dat het aan het busje MSC lag want toen ik later ene busje van Marcia gebruikte ha dik geen enkel probleem meer.
Je hoeft je geen zorgen te maken nagellakremover (zonder aceton) zal je doll niet beschadigen. Tenminste, niet zolang je het op een watje gebruikt en de face up eraf wrijft.
Als je je doll in een badje nagellakremover laat liggen daarentegen is het een ander verhaal... daar wordt de resin helemaal zacht van en kan je doll vervormen... maar dat geldt pas na het laten liggen in zon remover"bad" voor ongeveer een uur.
Dat dus niet doen...
als je gewoon watjes gebruikt is het prima veilig!
Het bleek dat het aan het busje MSC lag want toen ik later ene busje van Marcia gebruikte ha dik geen enkel probleem meer.
Je hoeft je geen zorgen te maken nagellakremover (zonder aceton) zal je doll niet beschadigen. Tenminste, niet zolang je het op een watje gebruikt en de face up eraf wrijft.
Als je je doll in een badje nagellakremover laat liggen daarentegen is het een ander verhaal... daar wordt de resin helemaal zacht van en kan je doll vervormen... maar dat geldt pas na het laten liggen in zon remover"bad" voor ongeveer een uur.
Dat dus niet doen...
als je gewoon watjes gebruikt is het prima veilig!
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
www.dolliverse.com