Bjd vragen(spoed)

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Renske129
MSD
MSD

Bjd vragen(spoed)

Postby Renske129 » 15 May 2010 19:18

Hejj

Ik ga mijn eerste bjd snel bestellen. Ik wil voor ik hem krijg zijn wig en ogen besteld hebben.
Bjd: http://www.popodoll.com/node/119
Het probleem is dat ik nergens kan vinden hoe groot de ogen zijn.
Heeft iemand deze ook en kan je mij vertellen hoe groot de ogen zijn want ik kan de perfecte kleur pre orderen maar moet snel zijn.

En 21 is het hoofd wat voor wig moet ik dan hebben?

Wish
MSD
MSD

Postby Wish » 15 May 2010 19:37

21 cm = 8,3 inch, dus een 8-9 is goed
Voor een SD zijn ogen meestal 16mm, maar 14 kan ook wel eens, vooral als je van kleinere ogen houd

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 15 May 2010 19:39

21 cm is 8.3 inch, dus dan zou ik voor een 8-9 inch pruik gaan, de normale maat voor SD's met een wat kleiner hoofd.

Raar dat die oogsize er niet bij staat, ben je lid van Den of Angels? Daar is misschien wel een topic over hem/die company waar info te vinden zou kunnen zijn, of misschien een database. Of even op de q&a posten? Als ik zo kijk zou ik gokken 14 mm, maar ik zou geen ogen op de gok kopen dus maar beter even checken

*edit* haha Wish deden we dat even mooi tegelijk xD
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”