dollars
Moderator: Café Mods
-
Lolita-Lorelei
- MSD

dollars
hi, misschien een dom vraagje,maar op websites als SOOM moet je in dollars betalen,kun je ook gewoon in euros betalen?
Over het algemeen staat het alleen in dollars aangegeven. Als je betaalt via paypal, rekent paypal zelf het bedrag om, dus wordt er een bedrag in euro's omgezet in dollars, volgens hun eigen wisselkoers. Oftewel, er verdwijnen euro's van je paypal of bankrekening die gelijkstaan aan de hoeveelheid dollars die je moet betalen. Nou liggen de wisselkoersen van paypal iets hoger dan de standaar geloof ik, maar dat scheelt niet veel.
Wil je weten hoeveel euro je ongeveer kwijt gaat zijn, dan is google je vriend! Google op 300 dollar in euro (of wat het bedrag ook maar is), dan geeft google aan hoeveel dat in euro zou zijn
Wil je weten hoeveel euro je ongeveer kwijt gaat zijn, dan is google je vriend! Google op 300 dollar in euro (of wat het bedrag ook maar is), dan geeft google aan hoeveel dat in euro zou zijn
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
het is niet dat de koersen van paypal hoger liggen, de koersen die je over het algemeen over al kan vinden liggen lager
de meeste koersen die je kan vinden zijn namelijk de bank koersen, die alleen voor banken onderling gelden
als consument krijg je die koersen dus zoiezo niet
maar je kan bij paypal ook gewoon van tevoren kijken hoeveel het ongeveer gaat kosten, moet je even kijken op de site maar de koersen zijn te vinden
de meeste koersen die je kan vinden zijn namelijk de bank koersen, die alleen voor banken onderling gelden
als consument krijg je die koersen dus zoiezo niet
maar je kan bij paypal ook gewoon van tevoren kijken hoeveel het ongeveer gaat kosten, moet je even kijken op de site maar de koersen zijn te vinden
Je kan ook op paypal kijken wat de huidige koers is om te gaan naar de pagna voor geld over te maken naar een andere paypalrekening, en nog geen email adres in te voeren en wel het bedrag die je wil omrekenen.
Verder on topic: Bij Soom moet je inderdaad gewoon met dollars betalen, maar zoals hierboven ook al is genoemd, wordt het in euro's van je rekening afgeschreven omdat paypal het omrekent.
Als je echt daadwerkelijk euro's naar Soom stuurt dan denk ik wel dat ze het accepteren, maar dat is niet de bedoeling.
Verder on topic: Bij Soom moet je inderdaad gewoon met dollars betalen, maar zoals hierboven ook al is genoemd, wordt het in euro's van je rekening afgeschreven omdat paypal het omrekent.
Als je echt daadwerkelijk euro's naar Soom stuurt dan denk ik wel dat ze het accepteren, maar dat is niet de bedoeling.
-
Lolita-Lorelei
- MSD

Ja, dat doen ze ook. Ik ben ooit zo stom geweest om een layaway termijn in euro's te betalen. Alleen moet je er dan weer bij Soom informeren om te weten welke omrekening er dan achter zit om te weten of de betaling nu volledig was of niet.Als je echt daadwerkelijk euro's naar Soom stuurt dan denk ik wel dat ze het accepteren, maar dat is niet de bedoeling.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”