Vragen Credit card claim en paypal, een paar vragen.

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

raafje
Hound
Hound

Vragen Credit card claim en paypal, een paar vragen.

Postby raafje » 23 Jun 2010 09:41

Omdat ik het helemaal gehad heb met Spiritdol en het gewoon te lang duurt voordat ze met een oplossing komen, wil ik mijn credit card company nu in schakelen. Ik heb namelijk betaalt met creditcard via paypal en goederen aangeschaft met credit card zijn tot een half jaar verzekerd. Ik zit nu nog met beide betalen binnen de half jaar termijn dus kan ik het nog doen. Ik wil zo kijken of ik zo Spiritdol kan dwingen tot een oplossing.

Heeft iemand hier ervaring mee of dit al eens gedaan? Ik ga zo mijn credit card company bellen en informeren maar hoor graag ook uit ervaring van anderen

Verder las ik op paypal dat het ook al is de 45 dagen termijn verstreken er toch gevraagd wordt als nog een claim in te dienen. Dus daar twijfel ik nu ook over. Iemand een advies of dat ook verstandig is?
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

holyvirus
SD
SD

Postby holyvirus » 23 Jun 2010 10:30

Geen ervaring, maar ik zou het ook proberen via paypal. Spiritdoll moet dan komen met bewijs dat jij de doll hebt ontvangen als ze het geld weer terug willen. Bij CC krijg je alleen je geld terug.

Succes en hopelijk komt Dark toch nog een keer boven water.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”