Hejj
nou ik heb de wig van hidan binnen de kleur is perfect alleen de manier waar op hij zit nog niet echt.
Het haar hoort strak achterover te zitten maar zit een beetje bol.
Hebben jullie mischien een idee hoe deze wig wat strakker krijg en dat het haar achter recht is en niet bol staat.
Als je niet begrijpt wat ik bedoel plaats ik foto van mijn bjd en van het character hidan om te laten zien wat ik bedoel
Also toen ik hem kreeg heb ik ook jointed handen erbij gekregen maar hij hand de gewone handen vast en nou wil ik de gewone vervangen door de jointed handen.
Maar hoe vervang je de de handen?
2 vragen. De handen en wig
Moderator: Café Mods
-
Starálfur
Hier kun je iets lezen over pruiken stijlen.
De handen vervang je door de handen uit te trekken, zodat je het elastiek ziet. Daar doe je bijvoorbeeld een potlood tussen, of je klemt het vast met een klem (zodat het elastiek niet terug in de armen schiet). Dan haal je de handen eraf (ze zitten aan een haakje oid), en haak je de andere handen aan het elastiek. Dan potlood/klem weghalen en je hebt de handen verwisseld ^^
De handen vervang je door de handen uit te trekken, zodat je het elastiek ziet. Daar doe je bijvoorbeeld een potlood tussen, of je klemt het vast met een klem (zodat het elastiek niet terug in de armen schiet). Dan haal je de handen eraf (ze zitten aan een haakje oid), en haak je de andere handen aan het elastiek. Dan potlood/klem weghalen en je hebt de handen verwisseld ^^
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”